| Hannka | 
 |
(7.9.2013 13:29:26) Přečetla jsem tedy na netu článek jen letmo,ale docela mě "pobavil". Ze zkušeností z okolí s naší poliklinikou a např. naším obvodním, musím říct, že pokud by se na ty dveře neklepalo, mohli by tam lidi strávit i noc Sestra se totiž ze židle nezvedne aby aspoň občas nakoukla do čekárny, takže pokud jdete třeba jen pro ten recept a nedvážíte se zaklepat hned, můežet i v prázdné čekárně strávit třeba 2 hodiny - viz. naše babička. Regulační poplatek se vybírá za vše, až jste viděli doktora či ne. Vím, že uvedný článek mluví o situaci na Slovensku, ale počítám že nejpozději od pondělka si jej vezme za své minimálně polovina českých obvoďáků tak pojďte poklábosit
|
| Žžena |
 |
(7.9.2013 13:38:15) Myslím, že na to, jak je ten článej slabomyslnej, splnil účel (urvat v končící okurkové sezoně pozornost širokých mas) dobře. Jo a prej někde rostou, a kde nerostou, možná porostou pozdějc.
|
|
| kreditka | 
 |
(7.9.2013 13:40:41) Jednoduše bych změnila lékařku
|
| Inka | •
 |
(7.9.2013 13:59:37) To je vidět, že jsi ve Vinné nikdy nebyla. Já jo a pochybuju, že se tam dá změnit lékařka.
|
|
| Meta | 
 |
(7.9.2013 14:00:32) Jednoduše? No, tak to na maloměstě jednoduše zkus 
|
| kreditka | 
 |
(7.9.2013 14:43:39) POcházím z maloměsta takže vím o čem to je, teď jsem dokonce na vsi a jezím kolikrát i 50 km k doktorovi, vzhledem k tomu že vlastním řidičák i auto nebyl by problém se dostat i mrňavé díry
|
|
|
|
| Hannka | 
 |
(7.9.2013 13:54:34) No mě "jde" třeba například ani ne o ten článek, jako spíš o to, za co všechno jsou tihle doktoři schopní vybírat. Já měla nedávno ze zubní chíry doporučení aby mi lékař - v místě bydliště (což nejspíš znamenalo obvodní) vypsal žádanku na rhb, říkali že mě to nebude nic stát, když to má v doporučení a vykazuje se to přes pojiš´tovnu. K obvodnímu jsem se nevážila jít, abych nemusela klepat a tak jsem jen zavolala. byla jsem objednána na vyzvednutí lejstra - čili předání papíru ve dveřích, na které jsem tam ještě dobu čekala a dr. chtěl 200kč. Nedala jsem se a řekla že v nemocnici o žádné platbě rozhodně nic neříkali, nakonec slovy "..tak dobře" nechtěli nic. Naproti tomu jsem se právě v té nemocnici setkala jak s papírovým tak ústním sdělením KLEPAT, abysme nemuseli někde zbytečně čekat -a to jsou pracoviště a ambulance, kde se opravdu něco "děje". Takže článek mi osobně přímo nic nového"nedal" jen prostě přilil oleje do ohně
|
| Natašenka | 
 |
(7.9.2013 14:08:33) No me zase vyvádí z míry, když někdo tak přibarvuje.
|
| Hannka | 
 |
(7.9.2013 14:38:20) ??
|
|
|
|
| Ajlili. | 
 |
(7.9.2013 14:57:36) Řeknu vám, že nejradši bych to na dveře ordinace vyvěsila taky. Nejlepší je, když se snažíte osmdesátiletý, skoro hluchý babičce vysvětlit, kam a kdy má jít na to vyšetření kam ji posíláte, do toho zvoní telefon a na dveře klepe někdo z čekárny.
Nebo vyjdete na chodbu a vrhne se na vás pět lidí najednou a všichni se začnou překřikovat, mluvit jeden přes druhého.
Další věcí je, že po každým vyšetření pacienta, je nutno odezinfikovat vyšetřovací stůl, uklidit použité pomůcky, zapsat kódy do počítače a podobně. Proto není možné, aby pacienti vcházeli ve vteřinových intervalech - tzn. jeden vyjde ven a druhý už jde dovnitř.
Samozřejmě je to komunikaci, ale ten kdo pracuje s lidmi ví, že s některými se člověk prostě normálně nedomluví, a pak je nutné přistoupit k metodě, kterou použila zde paní doktorka.
Normální inteligentní člověk to chápe i bez cedule a těch zbylých 70% ji holt potřebuje.
|
| Oliverka | 
 |
(7.9.2013 15:21:20) Popravde on celej ten system, kde sestra I Dr jsou zalezli a pacient ceka a doufa, ze nekdo vystrci nos ze dveri je zvlastni. Logictejsi se mi zda, ze prijdu na recepci, administrativni zalezitosti se mnou vyridi recepcni, o svych pitizich so popovidam s doktorem a drobne zakroky ( napr odber krve) provede sestra.
|
| Natašenka | 
 |
(7.9.2013 15:51:00) Oliverko, byla jsem v životě u dost doktorů, ale ještě se mi nikdy nestalo, že by byli zalezlí...a musela bych čekat.
|
| Girili | 
 |
(4.10.2013 16:37:23) A kde zijes, ze jsi nikdy u zadneho lekare necekala?
|
|
|
|
| Oliverka | 
 |
(7.9.2013 15:23:14) Ajlili, ty jsi zdravotnik nebo administrativni pracovnik?
|
| Ajlili. | 
 |
(7.9.2013 16:03:16) Jsem sestra.
|
|
|
| Epepe | 
 |
(7.9.2013 19:43:59) To má jednoduché řešení, jít dělat šičku nebo hrobnici, tam se nemusíš s lidmi bavit vůbec.
|
| Ajlili. | 
 |
(7.9.2013 22:45:43) Jejdo, to je na me? Jestli jo, tak by me zajimalo proc.
|
|
| MrakovaK | 
 |
(9.9.2013 19:34:23) ale to by muselo dělat šičku většina zdravotníků. Někdy se s klientem opravdu domluvit nedá..
|
|
|
|
| Andy | •
 |
(7.9.2013 17:07:59) Ja to chapu. Kdyz jsem byla naposledy u doktora, tak musel 3x prerusit moje vysetreni kvuli nedockavemu pacientovi. Asi nejhorsi situaci jsem zazila, kdyz jsem chodila k sestre na stery po salmoneoze. Ja s vystrcenou holou prdeli a dvere dokoran, protoze jedna potrebovala okamzite recept . Pokud se ti nelibi, ze ti nikdo dlouho neotevira, tak si stezuj az prijdes na radu.
|
|
| Kafe | 
 |
(7.9.2013 19:18:58) Což klepání či neklepání, ale horší je, jak každý doktor má jiný systém. Takže se mi stalo, že jsem šla v rámci těhotenských vyšetření k jednomu doktorovi, abych po půl hodině čekání zjistila, že kdesi v rohu existuje nějaký sešit, kam se mají příchozí po příchodu zapsat do fronty. Jiný doktoři to měli zase jinak a pes aby se v tom vyznal.
|
|
| fillantropus |
 |
(8.9.2013 22:05:30) naprosto to chápu, kdyby k tomu neměla důvod, tak by nic takového nemusela vyvěšovat. U nás klidně vlezou pacienti do dveří, když lékař vyšetřuje nahatého člověka a to přesto, že na dveřích je koule. Stačí, aby dveře nedoklaply a nedočkavý pacient je schopen tahat recept svlékající se pacientce z podprsenky. Mnohokrát zažito v kůži pacienta i zdravotníka. Praktická lékařka pro děti ze stejného důvodu musela dát na dveře kouli, i když jí to komplikovalo život, protože lidi absolutně nic nerespektovali a lezli tam třeba v době, kdy se tam svlékala puberťačka apod.
Kdyby tobě někdo vlezl a div si k tobě nelehl při natáčení EEG, asi bys mluvila jinak.
Sestry z 90% ven vylézají. Jenomže lidi nejsou ochotni počkat ani 2 minuty. Prostě přijdou do čekárny a nečekají, mají dojem, že teď okamžitě si jich někdo musí všimnout. V hospodě přitom nikdo nemrlá a sedí u stolu a trpělivě čeká, až mu servírka blahosklonně přinesla pivo. Lidi přijdou a okamžitě zaťukají na dveře, na kterých je napsáno NEKLEPAT sestra vychází. Ale ta sestra prosím vás není vrátná.- ona mezitím měří tlak, zapisuje do počítače, odebírá krev, atd. atd.
Co navrhujete ? A prosím bez těch impertinencí typu- běž dělat vrátnou. Kdo nezkusil z druhé strany, netuší o čem mluvím. Za mnou vlezla pacientka i na záchod, když mě nemohla najít v ordinaci.
|
| Janina&2 |
 |
(9.9.2013 13:47:28) pro mne je system bez recepcni nezvykly a mimo administrativni pracovnice (ktera bere telefon, dela terminy, beze od pacinetu karticky zdr.pojistovny, pripravuje karty sestre nebo doktorovi, tiskne recepty, atd. a u ktere se nahlaism kdyz prijdu a tudiz vim, ze vedi, ze sedim v cekarne) mne napada jedine vyvolavani podle cisel jako na urade.
|
|
|
|