| Žena s dětma | 
 |
(7.10.2013 10:00:37) Jak dlouho po přijetí balíku na dobírku příjemcem trvalo české poště než vám připsala na účet peníze?
|
| Žžena |
 |
(7.10.2013 10:01:32) Dřív to trvalo dva pracovní dny, teď většinou tři.
|
|
| elindra | 
 |
(7.10.2013 10:02:28) Většinou je to do týdne, pokud to trvá delší dobu, tak je dobré to reklamovat (pokud tedy balík dorazil a adresát zaplatil). Reklamovala jsem několikrát, vždycky jsme to nakonec z Český pošty vyrazili.
|
| Žena s dětma | 
 |
(7.10.2013 10:03:40) Balík byl převzat v úterý.
|
| veverkaa | •
 |
(7.10.2013 10:10:14) pokud ho vidíš jako doručený v tom jejich systému track and trace, tak ještě vydrž, třeba do středy. určitě už pak budou připsány tobě na účet.
|
|
|
|
| Rekka | 
 |
(7.10.2013 10:31:57) od prijeti baliku 2-3 pracovni dny
|
|
| růžové autíčko | 
 |
(7.10.2013 10:50:11) Týden bych jim dala čas, česká pošta je případ sám pro sebe
|
|
| Lenka a zlatíčka | 
 |
(7.10.2013 13:57:07) V úterý si paní vyzvedla balík...peníze mi přišly dnes.
|
|
| Lilila | 
 |
(7.10.2013 23:49:14) Bývá to i do týdne. Ono ti stejně nezbývá nic jiného než čekat. Mně kdysi řekli na poště, že reklamovat se dá až po 14 dnech od odeslání. Ale nevím, jestli nekecali nebo se to už nezměnilo  Nicméně s reklamací mám nejlepší zkušenosti, většinou je to o tom, že se odlepila složenka či jsem zapomněla nějaký údaj napsat ( typicky kód banky ) a všechny reklamace vyřízeny do třech dnů a peníze byly připsány.
|
|
|