| Claire4891 | 
 |
(3.2.2014 0:14:21) Chtela bych se zeptat, jestli nema nekdo nahodou podobnou zkusenost jako ja a popr. jak ji vyresil. Pred Vanoci jsem si na jednom slevovem portalu zakoupila voucher na myti oken s tim, ze si ulevim v predvanocnim shonu, no to jsem si dala Po obdrzeni voucheru jsem ihned provedla objednavku sluzby tak, jak bylo uvedeno v instrukcich. Jelikoz se nic nedelo, email jsem poslala znovu a prisla mi odpoved, ze muj email spadl do spamu, nicmene ze hledaji s pani uklizeckou volny termin, no a od te doby uz se neozvali. Reklamovala jsem u slevoveho portalu, ale tam mi rekli, ze platnost voucheru uz vyprsela a musim reklamovat primo u firmy. Tak jsem jim uz napsala 2 emaily a reakce zadna. Jedna se sice ""jen"" o 249 Kc, cert vem penize, ale stve me ten pristup, ze se nekdo nabali jen tak a absolutne me ignoruje. Co dalsiho bych jeste mohla udelat? Diky za tipy
|
| brabenec+Adélka | 
 |
(3.2.2014 6:06:31) Můžeš napsat, z jakého portálu to bylo? Nebeslev je profláklý s tím, že má velké problémy, Amplion si nechává 20% výdělku do konce platnosti voucheru s tím, že s nimi řeší reklamace, Slevomat by měl vracet peníze normálně, protože proplácí jen uplatněné vouchery a zaplacený zbytek "drží" u sebe.
Poslala bych mailovou komunikaci na slevový portál, že jsi slevu uplatňovala v době platnosti voucheru, k tomu bych jim zavolala a zavolala bych i znovu na tu firmu, která slevu nabízela.
Navíc bych napsala příslušné hodnocení.
Ono to může být jen pár korun, ale pokud to je třeba 20 lidí a každý si řekne -no co, 250 Kč v háji a navíc zkušenost, tak oni mají 4000 Kč do kapsy a pohoda, že?
Já bych to řešila
|
| Claire4891 | 
 |
(3.2.2014 10:55:11) Byl to prave Amplion, vse jsem jim preposlala a oni mi napsali, ze uz vyprsela doba voucheru a nazdar. Jenze ja porad cekala do konce expirace, ze se jeste ozvou z te firmy.
|
|
|
| Paulis | 
 |
(3.2.2014 8:55:05) Poslat ČOI. Měla jsem problém také, ale z druhé strany. Paní na mně poslala ČOI a ta mi dala takový záhul, že jsem paní udělala zadarmo. (Nebyl to můj problém, akci si zadala paní přede mnou a bohužel dostala rakovinu. Klientka se rozhodla vymoci službu stůj co stůj)
|
|
|