| x x |
 |
(26.5.2014 8:15:20) Ahoj po ránu, trošku mě trápí u syna náhlé zhoršení ve škole. Od samého začátku mu to šlo velmi dobře, samé jedničky, jen velmi zřídka nějaká dvojka. Poslední asi 3 týdny to s ním začalo jít z kopce, je nesoustředěný, vynechává písmenka, čárky, tečky, plete si plus s mínus, nebo příklady spočítá kompletně blbě, i když den předem ty samé měl na jedničku. Prostě velmi velké výkyvy. Nevím si s tím rady. Učitelka říkala, že není dobré motivovat dítě nějakou odměnou na konci roku za samé jedničky, kluk má slíbeného dinosaura s nějakými ploty, měl slíbené něco i na pololetí a bez problémů, tady toto už má slíbené od ledna od pololetního vysvědčení a ten obrat fakt pozoruju max. 3 týdny. Jinak on je syn celkově spíše uzavřenější a labilnější, myslím, že chytrý je až až, že problém bude někde jinde než že by nezvládal učivo. Učitelka ještě tvrdí, že to může být tím, že už je konec května, a že děti už bývají unavené a nesoustředěné. Znáte to někdo? Co dělat? Nerada bych, aby ještě dovalil na vysvědčení nakonec dvojku, vím, že by to nebyl konec světa, ale mám skoro pocit, že by ho to hodně demotivovalo, protože učivo zvládá, doma co děláme, tak má vždy vše správně, problém je v té škole. Ono jich je ve třídě 29 a je to asi znát, nevím, jestli je chyba ve mně, v učitelce, nebo nějaký psychický... už jsem z toho na nervy, v pátek donesl dokonce první čtyřku, prý že tomu vůbec nerozuměl, byl to nějaký "list" neviděla jsem ho a ani tu čtyřku nemá v žákovské. Ona p. učitelka je asi trošku přísnější, dává horší známky už od listopadu, lítají už i pětky, u dcery p. učitelka v první třídě dávala dětem max. trojky a to ještě velmi, velmi zřídka, teď už je přísnější v té třetí, pochopitelně. Nerada bych aby byl syn znechucený už od první třídy, skoro mám pocit, že se začíná do té školy bát chodit a domů taky, i když jsem mu nikdy nevynadala za horší známku. Vždycky když nějakou takovou má, tak přijde domů a tváří se jak tajemný hrad v Karpatech a hromádka neštěstí zároveň. Je mi ho líto a nevím jak pomoci.
|
| Markéta, kluci 12 a 5 | •
 |
(26.5.2014 8:19:36) Být to můj syn, diagnoza je jasná - konec května. Vždycky začne být mimo.
|
|
| magrata1 | 
 |
(26.5.2014 8:24:25) Nemám čas to celé číst, ale pamatuju si na ta muka, když venku svítilo slunko a já musela KRASOPSÁT . Taky jsem měla ve 3 třídě samé 1 jen ze psaní 3 Může to být tím. Měla jsem vždycky chuť vyskočit z okna a utíkat pryč. Pamatuju si, jak jsem si představovala tu svobodu za oknem. A za nepozornost jsem byla skoro každý den po škole a psala 100x "Ve vyučování se nemám bavit." a podobné nesmysly. Přitom jsem byla spíš domácí knihomol. Ale to jarňo-letní vábení má sílu.
|
|
| Lída+2 | 
 |
(26.5.2014 8:25:21) je květen, je to tak každý rok....na konci dubna se někdy zhorší, jsou unavený.....už ,aby byli prázdniny....
|
|
| Lída+2 | 
 |
(26.5.2014 8:29:19) Žubka, co vím, tak moje kamarádky úči říkají, že se snaží všechnu novou látku probrat do konce dubna a pak už jen opakovat, že to pak stejně nemá cenu....únava a pěkné počasí.
A sama to pozoruju o obou dětí 9let.....konec dubna únava....a květen červen se tak jakoby proplouží..... Plánuju na toto období co nejvíc válecích víkendů ebo takových, že si sami řeknou co chtějí, žádné výlety z mého nápadu....
|
| x x |
 |
(26.5.2014 8:33:31) Jojo, zrovna včera jsme se vrátili z Dinosauria, to bylo podle jejich gusta. U dcery takové výkyvy ale nepozoruju, ale ona je celkově taková odolnější a stabilnější.
|
|
| x x |
 |
(26.5.2014 8:34:36) Lído já nevím, mně spíš přijde že učitelka ještě nemá dobráno co je potřeba, ještě jim chybí strašně moc látky, spíš jsou pozadu a možná kvaltují teď víc než by asi bylo vhodné. U dcery ve 3. třídě už se prakticky jen opakuje.
|
|
|
|