: - ) |
|
(9.7.2015 10:11:02) Odstoupili jsme od kupní smlouvy u nákupu zboží přes internet, zboží jsme vrátili. E-shop písemně sdělil, že kupní cena bude vrácena, ale uplynulo 15 dnů a úhrada nikde. Na další urgence už e-shop nereaguje. Jak bych měla dál postupovat?
|
Analfabeta | •
|
(9.7.2015 10:26:45) Pošli písemnou upomínku doporučeně s návratkou (tam je poznámka, že dotyčný zásilku převzal). Za dva týdny bych poslala Návrn na vydání platebního rozkazu na soud. Vzor najdeš na netu a vyplnění je vcelku jednoduché. Když jsem se s tím před hodně roky živila, vystavoval soud platební příkazy do měsíce. Jak to nabylo právní moci, šlo to do exekuce.
|
: - ) |
|
(9.7.2015 10:29:20) Mám doručenky mejlové, ty by mohly stačit?
|
Monika |
|
(9.7.2015 15:35:50) Tu jednu "předžalobní" upomínku (tj. s upozorněním, že pokud nebude částka uhrazena nepozději do ..., jsi připravena podat žalobu) pošli doporučeně s doručenkou. Má to vliv na právo na náhradu nákladů soudního řízení při vítězství ve sporu. A taky je šance, že se takový "důležitý" dopis může dostat do ruky rovněž někomu důležitému ve společnosti, kdo to třeba dá proplatit ...
|
: - ) |
|
(10.7.2015 11:36:59) Děkuji za vysvětlení, pošlu tedy předžalobní upomínku poštou.
|
|
|
|
|
|