| Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | 
 |
(9.12.2015 21:23:07) hlavně prostuduj podmínky... běžná prodloužená záruka je vlastně pojištění, takže počítat s tím, že další věci se řeší přes pojišťovnu a její smluvní servisy (ověř si, jak je to s dopravou do servisu), taky na to mají obvykle nějakou lhůtu, takže musíš počítat s tím, že budeš třeba i několik týdnů bez pračky i bez peněz, další věc je pojistný limit, který je jen do výše kupní ceny, takže třeba jedna oprava ti vyčerpá část a druhou už si třeba musíš doplácet... popravdě u pračky bych do toho nešla, u myčky nebo třeba sušičky (dražší tv apod.) ano... u pračky bych se bála té lhůty na opravu...
|
| Muumi |
 |
(10.12.2015 9:09:26) Z tohoto důvodu jsem zavrhla veškeré prodloužené záruky, pokud zrovna nebyly v nějaké akci přímo od výrobce. Jak je to ve formě dokupovaného pojištění, tak mi to připadá jako opruz a mám obavy, že bude problémové. Budu aktuálně řešit, naše pračka je v předsmrtné křeči a budu prát na 4 děti...
|
|
|