Lou+3 |
|
(24.6.2015 14:19:20) O kolik se lisi oproti normalni zakladce? Kdyz je tam malo deti, odlisuje ucitelka ty pokrocilejsi od tech mene a dava jim treba vic/mene prace? Odchazi pak v prubehu hodne deti na normalni zakladku?
|
Jáňa+tři sluníčka |
|
(24.6.2015 14:54:06) Nemám úplně čerstvé info(je to tak 8 let zpátky), ale přestup na "normální" ZŠ byl tragédie, sešup o tři, v některých předmětech až o čtyři stupně... jednalo se tuším o přestup v páté, nebo šesté třídě, ale už si nejsem jistá. V Don Boscu jedničkáři(kluk a holka, asi dva roky po sobě), na ZŠ Dolákova skoro propadali... ale ona ta "Dolákovka" taky udělala svoje, myslím, že přestup např. na Ústavní, by takový rachot určitě nebyl. Váhala jsem kdysi u starší dcery(šla do školy v roce 2002, takže už je to fakt dlouho), chodila do jejich MŠ a tam to bylo super, jenže když jsem viděla, které děti jdou do té jejich ZŠ, tak jsem měla pocit, že to bude tak trochu jako ve zvláštní škole a na to se mi ta moje(letos maturantka) zdála prostě příliš chytrá. Pak jsem měla možnost mluvit s pár rodiči, kteří děti do školy Don Bosco dali a nikdy jsem svého rozhodnutí nelitovala. Ale u dcery šlo jen od dyslalii(posléze dyslexii a dysortografii), takže žádná závažná logo vada, tam bych možná uvažovala jinak.
|
|
PJana |
|
(24.6.2015 15:02:56) Podle vzhledu dětí, které tam chodí, usuzuji spíš na zvláštní školu. Ale to je můj první dojem. Třídy jsou opravdu málopočetné, tj. cca 12 dětí. Pokud vím, dřív nesouhlasili s přítomností asistenta ve třídě. Ročníky mají rozložené, jedou výrazně pomaleji než na normální ZŠ. K synovi přecházeli z Bosca do normální ZŠ 2 kluci a moc jim to ani po třech letech nejde. Myslím, že v Boscu by jim bylo líp. Známá měla syna s výraznou poruchou řeči a přestože má Don Bosco blízko, nedala ho tam a raději bojovali na klasické ZŠ, kde se kluk chytil celkem slušně.
|
|
vajkiki | •
|
(10.12.2015 15:54:10) V první třídě je šest nebo sedm děti. Na to jsou dvě paní učitelky a jedna asistenka. Učebnice maji stejné jako v klasické ZŠ. Navíc mají individuální logo jednou týdně, případně z UK. Děti tam mají vážné logopedické problémy, byť jsou intelektem v normálu. Podmínkou přijetí je právě normální intelekt, aby dítě nebrzdilo ostatní. Je jasné, že pokud přejde dítě z takové třídy do "normální třídy" 30 dětí, může to být problém.
|
|
|