. . |
|
(28.4.2016 17:03:45) Monty, děti ze ZŠ se k informacím, které poskytují na 8G, mohou dostat také, pokud chtějí. Brání jim pouze to, že je pídění po nich obvykle nenapadne (výjimky u některých v některém předmětu, respektive v části předmětu, samozřejmě existují).
Zuby nehty se drží představa, že na 8G se hlásí děti se zájmem o studium na 8G,
a dostanou se tam jen ty, kterým se nejlépe podaří napsat PZ, mají nejvíc bodů za známky ze ZŠ a za soutěže. Tedy vznikne kolektiv studentů, u kterých pedagog může právem očekávat větší zájem o ty informace, ochotnější spolupráci při výuce atd...
Prostě výběr.
To, že mají třeba stejné učebnice a intelekt, hraje menší roli, než vůle ke studiu i předmětů, které je nezajímají tolik (měli ty dobré známky na ZŠ, kde je patrně také vše nezajímalo), schopnost a ochota se učit, pokud je to potřeba.
Pak je to kolektiv, kde je přeci jen více chytrých dětí, než v kolektivu, který zůstane na ZŠ. Protože někteří měli ty jedničky "zadarmo" a vyplnit test SCIA a podobný pro ně není po pár ukázkách, o co jde, žádný problém.
V tom kolektivu je také normální jevit zájem o výuku, což v mnoha kolektivech na ZŠ tak úplně běžné není (jistě někde ano, ale většinový přístup druhého stupně to není - žák, kterého baví matika, aby se za to před spolužáky skoro styděl).
"děti z 8G jsou na Sorbonně a venkovští prosťáčci se mohou naučit max. počítat do deseti na prstech a podepsat se třemi křížky." tu nikdo představu nemá (to je jen tvoje představa zdejších představ),
ale že tu jistý pozorovatelný rozdíl mezi těmi skupinami (8G a ZŠ) ve všeobecnosti je, to ano.
Samozřejmě existují skvělé základky, skvělé učitelky a skvělí učitelé tam, nadané žáctvo ZŠ, které si zjišťuje informace nad rámec učiva sousedního 8G, stejně jako existují nemotivovaní studenti 8G, nekompetentní učitelé 8G,
a samozřejmě že na VŠ studují jak absolventi čtyřletých SŠ, tak 8G. Nicméně ve většině, statisticky pravděpodobněji, je studijnější prostředí spíše na 8G než na druhém stupni ZŠ. A to někomu vyhovuje. Komu to nevyhovuje, nemusí tu trávit hodiny diskuzemi o víceletých gymplech.
|
Kafe |
|
(28.4.2016 17:06:25) " žák, kterého baví matika, aby se za to před spolužáky skoro styděl"
fakt někdo takový existuje? Nebo je to urban story? (jako, že se stydí za to, že ho baví matematika)
|
Monty |
|
(28.4.2016 17:10:01) Liško, upřímně, mně všechna ta vyprávění o dětech na ZŠ, co je nic nezajímá, nemají vůli si hledat nějaké informace a když je náhodou něco zajímá, tak se za to stydí před ostatními, aby mu nedali přes držku přijdou jako jedna velká urban legend. Resp. přijde mi to asi jako kdyby lidé, co to šíří, usuzovali na poměry na průměrné základce podle té reality show z osmičky, kam chodilo 90% Romů.
|
Ropucha + 2 |
|
(28.4.2016 17:14:10) Zatímco ty usuzuješ na základě rozsáhlého výzkumu v řadě českých škol ;-)
|
Monty |
|
(28.4.2016 17:17:44) Anett, to ne, ale znám celkem dost dětí z různých základek a ani jedno není slabomyslné. Rovněž se žádné nestydí za to, že ho něco zajímá a netráví volný čas výhradně masturbací.
|
Kafe |
|
(28.4.2016 17:19:03) Monty - akorát jsem koukala na výsledky nějakých olympiád a děcka z naší základky poráží i ty gymnazisty.
|
Monty |
|
(28.4.2016 17:22:36) Liško, to ti tu bude málokdo věřit. Leda by to byla olympiáda v plivání do dálky.
|
Kafe |
|
(28.4.2016 17:23:57) byla to matematická olympiáda, pro upřesnění
|
|
Martina, 3 synové |
|
(28.4.2016 17:26:06) to ti tu bude málokdo věřit.
Já jo. Na 8G jde 4% žáků. Ti ostatní nejsou všichni hloupí.
|
|
|
Kafe |
|
(28.4.2016 18:09:56) maargitt - jo, naše spádová.
|
jak |
|
(28.4.2016 19:40:16) Monty a co chces? Potvrdit, ze na gympl chodi blbeckove a spravnaci jsou na zakladce?.
|
Monty |
|
(28.4.2016 19:43:07) jak, a to tu podle tebe tvrdí kdo? Nic, už jsem tím strávila zbytečně moc času a musím fakt jít pracovat. Všechno je, jak má být, chytrý jsou na gymplech, ti hloupí na základkách. Tady je svět ještě v pořádku.
|
. . |
|
(28.4.2016 19:46:29) Monty, opět:
"Všechno je, jak má být, chytrý jsou na gymplech, ti hloupí na základkách."
tvrdíš JENOM TY. To ti tu nikdo neodsouhlasí.
|
Monty |
|
(28.4.2016 19:48:26) Slupko, no tak hloupější, to už je slovíčkaření.
|
. . |
|
(28.4.2016 20:46:22) Monty, tak pokud by se udělal průměr z IQ testů žáků např. 8. třídy a studentů tercie (všech, nikoli jedné ZŠ a jednoho gymplu), tak věřím, že gymnazisti budou mít ten průměr vyšší. Tedy v tomto smyslu jsou opravdu na základkách hloupější děti než na 8G, a v tom smyslu se tu o tom píše. Nikoli o tom, že cosi platí pro každé dítě zde či onde, či o všech dětech tam či zde. Píše se tu o navíc obvykle o chytřejších na 8g, tedy na základce děti normální (některé chytré, jiné méně, pár i hloupých), na 8G spíš ty chytřejší a pár méně.
Pouze ty ale píšeš o debilech, hloupých, blbečcích, atd. na základkách.
A to nejsou slovíčka, to je sakra rozdíl. A ty se vymezuješ proti těm "blbečkům", o kterých píšeš jen ty sama, takže se vymezuješ proti vlastní konstrukci.
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:23:46) "Víceletá gymnázia by podle jakýchsi teorií měla být centry vzdělávajícími nejnadanější děti. Nevím, kdo si tento nesmysl vymyslel, ale je často uváděn. Extrémně nadané děti nepotřebují svážet do škol, které mají stejné osnovy jako základky. 3 % nejnadanějších dětí potřebují specifický obsah vzdělávání a také daleko dříve než od šesté třídy ZŠ. Navíc, pokud se ve škole nesetkají se šikanou kvůli své odlišnosti, tak si v době Internetu specifické vzdělávací zdroje najdou.
Víceletá gymnázia jsou pro děti, které se chtějí učit, vědecky řečeno, mají aspirace se vzdělávat, považují vzdělání za hodnotu, která stojí za vynaložené úsilí, a to i ti jejich žáci, kteří nemají IQ 120 a tedy mají slabší výsledky. (Viz: Straková J., Přidaná hodnota studia na víceletých gymnáziích ve světle dostupných datových zdrojů, Sociologický ústav AV ČR, Praha 2010, strana 6.)"
http://www.ceskaskola.cz/2011/02/pavel-roubal-viceleta-gymnazia-pro.html
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 21:30:59) Monty tím chceš dokázat co? Ano extrémně nadané děti potřebují specifickou pomoc. O tom je inkluze a je to dobře. Nesmysl s tím, že si nadané děti samy najdou potřebné vzdělávací prameny, je prostě jen nesmyl. Některé možná ano, zbytek ani náhodou. A ano víceletá gymnázia jsou pro děti co se chtějí vzdělávat. To je docela výstižné.
|
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:36:40) Celá podstata tohoto absurdního sporu je v tom, že ten citovaný "zájem o vzdělání" (a teď je úplně jedno, jestli ho mají samy ty děti nebo jejich rodiče) je vyšší, než počet míst na víceletých gymnáziích. Ty děti, které se na ně nedostanou (a rozdíly mezi přijatými a nepřijatými fakt nejsou v řádu desítek bodů) na základce zůstat MUSÍ. Představovat si, že jim klesne IQ jen proto, že zůstaly na základce je poněkud zvláštní. Samozřejmě, že při nějakém testování pak bude nižší průměr na základce, protože tam nejsou JEN ty děti se zájmem, ale i děti bez něj, případně děti, které by zájem mít mohly, ale zase na to nemají schopnosti. On i jeden žák s IQ devadesát shodí výsledky ostatním, co ho mají třeba 110. A zde prezentovaný přístup - nikoli mnou! - je pro ty STEJNÉ děti demotivující, protože můžou snadno podlehnout frustraci z toho, že je veřejnost bere jako odpad. Těm, co jsou opravdu bez zájmu je to jedno. Těm, co ho mají, ho neustálé pindání o elitách, hloupější části populace a příšerné úrovni vzdělání na ZŠ může dost snadno vzít. Jsou to pořád děti a nemusí si uvědomovat, že jsou to jenom hloupé kecy. Tolik k důvodu, proč jsem se do debaty vkládala.
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 21:39:18) Monty...tohle tu snad nikdo nenapsal? Kdes to vzala?
Představovat si, že jim klesne IQ jen proto, že zůstaly na základce je poněkud zvláštní
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:43:13) Anni, no tak kde jsou? Utečou do lesa a vychovávají je srny? Pepíček udělá přijímačky na 380 bodů, jde na 8G, Jiříček na 379 a musí zůstat na základce. Co se tam s ním stane, když už najednou není tak "chytrej" jako Pepíček, i když objektivně vzato ještě ve chvíli, kdy ty přijímačky dělal byl?
|
|
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 21:41:04) a tahle veta, to je taky neco...to taky nekdo pise? /krome tebe/
je pro ty STEJNÉ děti demotivující, protože můžou snadno podlehnout frustraci z toho, že je veřejnost bere jako odpad
|
|
Federika |
|
(28.4.2016 21:44:00) Monty, můj syn je nadanej,asi studijní typ, nejspíš by se dostal na jakejkoli gympl, ale zas tak moc se do toho nehrne a kdyby se rozhodl, že by zůstal na základce, absolutně by ho nenapadlo že by měl bejt "odpad", míň chytrej nebo by se mu mělo snížit IQ. To z toho děláš ty, normální dítě to ani nenapadne.
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 21:49:34) Federiko, dítě, které s tím není konfrontováno vlastní matkou to ani nenapadne.
|
|
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 21:47:40) "A zde prezentovaný přístup - nikoli mnou! - je pro ty STEJNÉ děti demotivující, protože můžou snadno podlehnout frustraci z toho, že je veřejnost bere jako odpad. Těm, co jsou opravdu bez zájmu je to jedno. Těm, co ho mají, ho neustálé pindání o elitách, hloupější části populace a příšerné úrovni vzdělání na ZŠ může dost snadno vzít. Jsou to pořád děti a nemusí si uvědomovat, že jsou to jenom hloupé kecy. Tolik k důvodu, proč jsem se do debaty vkládala. "
Jediný kdo s tím konfrontuje syna jsi ty. Nikoho jiného by to ani ve snu nenapadlo. Byla jsi to ty kdo tvrdil, když to teda vypadalo, že se tvůj syn dostane na víceletý gympl, že bez něj se nedá přežít. Na té diskusi co sem dala Slupka Ti to většina vymlouvá. A jsi to ty co to znovu a opakovaně tvrdíš aby jsi to mohla popírat. Osobně jsem přesvědčený, že když to považuješ za tak důležité, měla jsi spíš podpořit syna při přípravě na přijmačky než věnovat dny energie diskutováním o nespravedlnosti započítávání vysvědčení a nepotřebnosti víceletých gymnázií. Ale to je samozřejmě tvoje věc. Já se přiznám, že mně tato diskuse baví. Takže když bude pokračovat, zlobit se rozhodně nebudu.
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:51:57) Z+2, nejsi tu týden, abys nevěděl, že co se v jedné diskusi popře, to se ve druhé potvrdí. Navíc fakt nejde o mého syna, protože ten nikdy o žádnej všeobecnej gympl nestál. Nicméně, když jsem tu kdysi zakládala téma o umělecký škole (ke který jsem ho na rozdíl od gymplu "postrkovala" nebo spíš, snažila se motivovat), byl to on, kdo přišel s tím, že "umělecká škola není žádný pořádný vzdělání". Asi to někde slyšet musel a doma to nebylo. Ale možná si to jen moc bere, protože je hloupej.
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 21:54:38) "Ale možná si to jen moc bere, protože je hloupej." Možná. Nebo je po Tobě a taky se umí upnout k úplné hovadině a tu řešit.
|
|
Federika |
|
(28.4.2016 21:55:56) no vidíš, už jsi tady s tím zase. Mně taky přijdeš zbytečně frustrovaná. Jestli on fakt chtěl,aby se tam dostal, tak to za prvé pořád ještě může klapnut, pokud jste dli odvolání a za druhé může prostě něco vybrat za další dva roky. Nikdo to tu nepopírá a nikdo nepíše, že se něco strašnýho stane. Navíc se sám poučil, že když člověk něco fakt chce, musí taky pro to něco udělat.
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:00:15) Fed...to nase mala je klasicky studijni typ, navic chytra, takze zatim ji staci to co pochyta ve skole a co se musi navic naucit, dela bez reptani a sama. Vsechno ji strasne lehce. Chtela na gympl, tak ji tam jdu v kvetnu prihlasit. Alee ujistuji te, ze jsme se ji ptali kam chce. Tohle je jeji rozhodnuti. Kdyby sla na realku, rozhodne se nebudu hroutit, ze mam blbe dite. Nehroutila by se ani ona. Je to jeji zivot a rozhoduje se sama. Ja ji jen muzu ukazat a vysvetlit moznosti.
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:05:06) Anni, Denis si tu školu sám vybral, už loni se tam byl několikrát podívat. Teď po přijímačkách se trochu sekl, že se mu možná ani nikam nechce,dala jsem mu čas na rozmyšlenou, zápisovej lístek jsem ještě neodevzdala,ale přišel, že teda jo,že tam jít chce. Stačilo slovo a nešel by.A říkala jsem mu spíš zápory-dojíždění, daleko přísnější hodnocení, vyšší nároky ve všem...
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 22:08:00) Fed, včera prej páťákům něco na zahradě vybuchlo, nevíš co? Ta holčina co ji vozím byla strašně tajemná.
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:14:21) ty jo, tak to vůbec nevim, nic se ke mně nedostalo Musím se ráno zeptat... I když někdy ty malý holky, který z nepochopitelnýho důvodu k těm páťákům vzhlížejí občas přehánějí.. trošku by tam ty páťáky mohli víc držet zkrátka,začínají bejt až moc živí
|
|
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:10:40) Fed...mala se byla podivat vcera s dvema kamoskama ze tridy, ktere tam taky chteji jit. Bylo to neco jako den otevrenych dveri. V kvetnu je jeste takovy den na realce, ale tam uz nechce. Ale ona se pro ten gympl rozhodla vicemene uz loni. Ale ani ucitele nic jineho nedoporucuji. Ona je vsestranna a vynika ve vsem. Od malovani pres matiku po technicke veci. Pro ni je to opravdu nejlepsi moznost. Neni vyhranena. Kdyby mela jen ten umelecky talent, tak bych spis byla pro realku. Ale nakonec bych to stejne nechala na ni. A ten gympl mame 3 minuty chuze. Cele je to idelani.
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:19:52) Anni a já zas vidím,že Denis leze těžce do puberty. A klidně za rok,za dva to s ním může vypadat úplně jinak. Spolupráce v čemkoli s ním vypadá už teď trochu jinak než před rokem, všechno ví líp, všechno umí, dejte mi pokoj
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:25:28) Fed...tohle ma me dite uz od 3. tridy
všechno ví líp, všechno umí, dejte mi pokoj
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:28:01) Anni, on byl rozumnej, přístupnej, hodnej. Těžko si na to teď zvykám...
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:36:14) Fed...moje dite si do skoly dela vsecho samo. Uz ve 3. tride, kdyz jsem s ni chtela kouknout na ukoly mi oznamila, ze ve skole s ni taky nesedim, a ze mam odejit. Kdyz jeji kamaradka chce neco vysvetlit, tak vysvetluju, kouknu i na ni a dite na me neprijemne vrci, ze to snad vi. Ze zacatku me to trochu desilo. Nelibilo se mi, ze by to mela vsechno prevzit do sve rezie, ale klaplo to. Znamky nosi fakt skvely, nejlepsi ve tride. Jen ted k tomu, kdyz se nabidnu, jeste prihodi pubertalni ksicht a utrousi jakousi poznaku na mou adresu
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:43:39) já jsem s nima úkoly nikdy nedělala, nedělám ani s prvňačkou, je na mě hnusná, když se chci podívat Spolupráci myslím tak nějak celkově, prostě čím je to dítě starší a pohrouží se víc do puberty,tím ta komunikace vázne nebo je něčím omezená
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:48:36) jo, asi tak nejak...ale prejde to s pubertou. Musis vydrzet
prostě čím je to dítě starší a pohrouží se víc do puberty,tím ta komunikace vázne nebo je něčím omezená
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:51:46) no dneska se mě F. ptala kdy už teda se ten David od nás konečně odstěhuje, jestli fakt v létě (v létě mu bude 18) , že už to nemůže vydržet a že jsem přece říkala " počkej,až ti bude 18, ty pojedeš!!!"
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:54:15)
tomu rikam sourozenecka laska
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:56:38) jojo, oni se milujou... F. měla minulou sobotu velkej závod, poprvé jela bez náčiní i obruč. A poprvé tam přišel manžel, Denis i babička , známí... A Denis načuřenej, F.mu ráno schovala ipad..Tak chodil a hlasitě šeptal." zkaž to, ať ti to spadne, bu´d poslední, to ti přeju!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monty |
|
(28.4.2016 22:02:21) Federiko, to už tu dlouho nebylo. Ne, nejsem frustrovaná. Té školy je škoda kvůli jejímu ZAMĚŘENÍ, ale důvod k frustraci to opravdu není. Mojí teda rozhodně ne.
|
Anni&Annika |
|
(28.4.2016 22:05:01) Monty, ale rikala jsi, ze to tu S cte..nebo jen mazel?
|
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 22:05:52) Monty, když jsi tedy připustila, že školy je škoda, není škoda i toho, že jste tomu jako rodina nedali maličko víc? Protože o tom bych přemýšlel já.
|
Monty |
|
(28.4.2016 22:07:54) Z+2, co jako víc, měli jsme falšovat vysvědčení?
|
|
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:09:50) Monty, ale ten tvůj projev tady tak působí. Já už te´d nevím, jedna ta škola ho lákala kvůli fránině, něco takovýho, ne? A je prostě fakt, že pokud by to tak bylo a klaplo to, byla by to nejjednodušší a nejefektivnější cesta. (možná si to blbě pamatuju, pak to ber jako příklad). No a sama jsi psala, že musí sám pochopit,že na gympl se bez toho, že bude cvičit to, kde má mezery (tuším počítání a rychlost) nedostane. Nedostal nebo aspoň zatím nedostal, i pro něj je to lekce, ne bezcenná.
|
Monty |
|
(28.4.2016 22:10:54) Federiko, jistě, ale učitele frániny seženeš celkem snadno, nemusíš ji mít nutně ve škole.
|
Federika |
|
(28.4.2016 22:18:11) psala jsem,že by to byla nejjednodušší a nejefektivnější cesta. Taky jsem se mohla vykašlat na pomoc při zařizování přestupu D. na gympl s němčinou, němčinu by se přece mohl naučit i jinak.jenže tahle cesta je efektivnější a celkově lepší. Tvůj syn se naučí rozpoznávat důležitost kroků v životě-nemusí dělat nic, ale občas to stojí za to.Občas mu to v životě leccos ulehčí. Přestože cest je vždycky víc. ...Dalas to dovolání? Ani 15 míst pod čarou často vůbec nic neznamená. Psala jsem,že synovec se dneska dostal, byl 65. pod čarou.
|
Monty |
|
(28.4.2016 22:20:43) Federiko, minimálně 3x jsem tu psala, že na ten výtvarný obor se z 9. místa pod čarou ještě nikdy nikdo nedostal. Kromě toho, já tím opravdu nejsem frustrovaná, takže není potřeba to řešit.
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:01:16) Šuplíku, to mi řekli přímo v kanceláři školy - že se na výtvarném oboru místa neuvolňují. Na všeobecném ano. Na německém prý taky. Na výtvarném ne. Lhát jistě můžou, ale v tomto případě nevidím důvod, proč by to dělali.
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:14:02) Šuplíku, ne, nepřekroutila. Bylo mi řečeno, že místa na tomto oboru si děti drží a max. na odvolání jsou tak dvě, tři. Z devátého místa pod čarou to podle té paní v sekretariátu není hratelný NA TENTO OBOR. Na ty druhé dva ano.
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:15:46) Šuplíku, tak když jsem ho měla s sebou, měla jsem ho roztrhat nebo schumlat do kuličky a sežrat?
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:19:13) Šuplíku, to je snad jedno, když to z 9. místa nejde. Nepůjde tam tak jako tak.
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:22:45) Šuplíku, taky si říkám. Jen ať zůstane mezi primitivy na ZŠ, kam patří.
|
|
|
Federika |
|
(28.4.2016 23:22:49) ..protože to řekla paní na sekretariátu. Ona nemůže vědět,jak to bude tenhle rok, může to bejt úplně jinak. A třeba stejnejma slovama odradila ty před S., odvolání nepodají a bude to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaninaH |
|
(28.4.2016 22:10:07) Taky si myslím, že to důvod k frustraci neni. Je to lekce v tom, že, jak píše Federika, když se něco chce, tak se musí pro to něco udělat, že jít "cestou nejmenšího odporu" se nemusí vyplatit.
|
|
Monty |
|
(28.4.2016 22:56:54) maargitt, v lednu byl den otevřených dveří na tom druhém gymplu a změnil názor. To neznáš? To se občas stane, dětem docela často.
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:00:02) maargitt, já tu dokonce psala i o tom, že ten názor změnil. A DOD byl fakt někdy v lednu. Ale to je jedno, nemám naprosto v plánu kohokoli o čemkoli přesvědčovat.
|
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:10:20) maargitt, pořád nechápu, s čím máš problém? Jo, byl tím nadšenej, a co? To jako nesmí?
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:26:47) maargitt, ale on nebyl v GJN na dnu otevřených dveří - byl jen na té Pražačce. Na GJN chodil na kurz matiky, protože do kurzu se hlásilo dřív, než byl DOD na Pražačce. Někdy na podzim, tuším v říjnu. Rozmyslel si to až v tom lednu, když mluvil ve škole se studenty toho výtvarného oboru. Mám pocit, že jsem to tu snad i psala, že už se mu moc nechtělo na GJN dochodit kurz. I když ho pak celkem bavil.
|
|
|
|
|
Monty |
|
(28.4.2016 23:08:47) maargitt, vždyť píšu, že v lednu. Tak se mu to tam líbilo víc, no a? Francouzštinu tam mají taky, na to se speciálně ptal. Dvě mouchy jednou ranou.
|
Federika |
|
(28.4.2016 23:11:36) jeslti je ta škola s výtvarkou ta, co myslím, tak tam píšou, že "zájemci pod čarou kolem 30. místa můžou podat odvolání"..Tobě řekli,že devět míst se neuvolňuje. Ale klidně stačí jedno místo, když ti před ním nepodají odvolání. prostě šance vždycky je.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. . |
|
(28.4.2016 21:56:13) Monty, "umělecká škola není žádný pořádný vzdělání". Asi to někde slyšet musel a doma to nebylo. "
éééé... nebylo? o té konzervatoři jsi mu to tehdy ve třetí nezmínila? jestli má paměť aspoň ze čtvrtiny po tobě, zcela jistě si to pamatuje, a pokud ne vědomě, tak někde v podvědomí t je, a to dokonce i pokud jsi to doma nahlas přímo nevyslovila, pouze něco v tom smyslu...
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:58:53) Slupko, o herecké konzervatoři jsem nikdy nemluvila jako o nedostatečném vzdělání. Navíc, já mu tu práci ukázala, o čem je - že to nechce dělat, protože se tam hodiny čeká na to, aby se pět minut něco dělalo, na to přišel sám.
|
. . |
|
(28.4.2016 22:04:07) Monty, "o herecké konzervatoři jsem nikdy nemluvila jako o nedostatečném vzdělání. "
možná nemluvila. Jen jsi tu psala, že je to cesta do pekel, z čehož soudím, že jsi o tom vzdělání neměla valné mínění. Bylo by divné, kdybys to na sobě doma nedala znát. To nevalné mínění o konzervatoři, tedy cestě do pekel.
|
|
|
|
|
|
. . |
|
(28.4.2016 21:49:15) Monty, "Ty děti, které se na ně nedostanou (a rozdíly mezi přijatými a nepřijatými fakt nejsou v řádu desítek bodů) na základce zůstat MUSÍ. Představovat si, že jim klesne IQ jen proto, že zůstaly na základce je poněkud zvláštní."
Tak znovu. Tomu konkrétnímu dítěti IQ neklesne. To tu nikdo nikdy nenapsal.
Ale z té základky prostě odejde pár chytřejších dětí, které tam pak nejsou, a tedy se průměr sníží. A také pravděpodobnost výskytu chytrého dítěte na základce se sníží.
|
|
|
libik |
|
(28.4.2016 21:38:14) Monty, prosím tě , co tě sere?
Klidně podepíšu, že tvůj nepřijatý syn je geniální oproti 80% přijatých, co se chtějí bez ohledu na své IQ pouze vzdělávat, ačkoliv jsou blbí jak rohožky.
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:40:35) libiku, ehm, a proč bys to měla říkat? Navíc o něj vůbec nejde.
|
libik |
|
(28.4.2016 21:42:28) Ehm, protože tenhle tvůj svatý principiální zápol tak nějak nechápu, proč nebojuješ proti suchu v Africe?
|
Monty |
|
(28.4.2016 21:44:48) libiku, prospěšnost kojení do sedmi let nebo tradiční model rodiny tu už dlouho nebyl, já mám těch bojovacích témat jen omezený počet. Jsem nasraná z práce, nějak se odreagovat a zabavit musím.
|
libik |
|
(28.4.2016 21:47:48) dobrá, tak si to dej
|
|
|
|
|
|
|