Z+2 |
|
(31.8.2016 9:48:27) Alespoń někomu to přišlo zábavné. Je vtipné, jak většina maslí jinak a požadavky si přizpůsobí a neberou je doslova. Jak pak může fungovat komunikace. Apropo za povedéné považuji i jen tu snahu jak si vybojovat alespoń nějakou spolupráci rodičů. Protože jsme se loni dohodli, že aby děti nemuseli kupovat pomůcky, tak dáme víc peněz a škola zajistí vytvarnou učebnu vybavenou pomůckami, zakoupí a rozdá sešity..... , tak alespoň ta jehla.... No nic.
|
Ropucha + 2 |
|
(31.8.2016 10:00:53) Z+2, to je klasika, psala jsem to tu zrovna včera v jiné souvislosti. Místo aby paní učitelka objednala po internetu šicí potřeby pro celou třídu, bude třicet rodičů zoufale stát frontu v galanterii a vykoupí jehly. Resp. pár jich zapomene, pár se na to naštvaně vybodne a paní učitelka čas, který by strávila hromadnou objednávkou, stráví zapisováním poznámek do notýsků.
|
Ropucha + 2 |
|
(31.8.2016 10:25:14) Valkýro, aha, to je zajímavý pohled, to mě nenapadlo. Ale moc tomu přístupu nerozumím, přiznám se, protože kromě jehly (která je stejně finančně absolutně zanedbatelná) lidé školní pomůcky asi doma běžně nemají a musí je koupit tak jako tak, za maloobchodní ceny a s vynaložením času.
|
|
Klauri |
|
(31.8.2016 10:36:05) Val máš pravdu. Kolikrát se hodinu řešilo a na třídní schůzce, že 150 Kč za výtvarné potřeby na celý rok je hodně. Jenom kdžy si spočítám čas, který bych strávila v různých papírnictvích mě to přišlo adekvátní.
|
|
Zufi. |
|
(31.8.2016 13:31:03) Tady bych dodala, že u nás rezolutně většina rodičů odmítla vybírání peněz, výtvarnice chtěla vybrat na čtvrtky, vodovky, atd, prvostupňuví to chtěli vzít globálně včetně sešitů apodob. a tvrdě narazili ( jsou tam i muži, proto i), takže snaha byla a nyní budou všichni doufat, že Pepíček donese modelínu, Anička lepidlo atd. Na II. st. je to obzvlášť napínavé, samozřejmě že je zakázáno dát 5, že dítě nemá pomůcky, ale pak se nudí, kreslí si a co?
|
Zufi. |
|
(31.8.2016 13:31:50) Jo a jehly, když jsem jeden rok učila CASP v 5., vyšívali dle švp, koupila jsem prostě jehly všem.
|
|
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(31.8.2016 10:31:06) Tak jehly má snad každej doma.
|
Z+2 |
|
(31.8.2016 10:37:47) Já asi ne. Co bych s nimi dělal? Ale jde i o ten nesmysl s plastelínou a lepidlem. Dohoda se školou byla, že pomůcky se budou kupovat jednotně. Takže škola má vybavený výtvarný ateliér i dílnu na PV. Takže místo kupování vodovek budu kupovat lepidílko, plastelínu a jehlu? Přijde mi to prostě špatně, ale to je o něčem jiném. O tom si popovídám se ředitelem školy.
|
X__X |
|
(31.8.2016 10:55:46) jenom jedna technická - lepidlo se u nás na škole používá jako zcela běžná pomůcka (např. ke vlepování úloh do sešitu neko nakopírovaných vzkazů do žákovské), že ji děti mají běžně u sebe. na prvním stupni v kufýrku, na druhém už ho nosily v penálu. takže mít ho jenom ve výtvarném ateliéru by jim bylo k ničemu. a zrovna tak modelína, v první třídě se nepoužívala jenom v rámci výtvarky, ale hodně s ní pracovali i při češtině a matice (jako třeba že v rámci seznamování se s písmenky si je mimo jiné i tvořily z modelíny).
|
|
|
Ropucha + 2 |
|
(31.8.2016 10:58:48) Jehly doma mám, ale nepotřebuji, aby mi je dítě poztrácelo ve škole, dokáži si je poztrácet sama a jsem ráda za ty, které vždy bezpečně najdu Takže dítěti stejně koupím jehly extra. A hlavně jehly považuji za absolutní maličkost, o níž by mě nenapadlo diskutovat a byla bych šťastná, že je někdo koupí za mě a nemusím na to myslet.
|
|
Lonai |
|
(31.8.2016 11:27:44) Tak já mám asi 2. Takže bych další musela jít koupit (nebo říct mamce - jako jsme si od ní brali odstřižky látek, vlnu, bavlnky, knoflíky a podobné kraviny). Základ byl vzpomenout si včas. Ze dne na den bychom to nestihli.
|
|
|
|