Kaipa |
|
(13.12.2016 13:58:42) Potřebuju reklamovat zboží, které jsem zakoupila přes internet (vyzvednuto na odběrním místě), "samozřejmě" nemůžu najít fakturu. Mám emailovou komunikaci včetně výzvy k vyzvednutí zboží. Stačí to?
|
withep |
|
(13.12.2016 14:39:12) Máš číslo objednávky, pro-eshop nebude problém si k němu dohledat fakturu.
|
Kaipa |
|
(13.12.2016 14:52:26) Myslela jsem si to, tak doufám, že tam nebude někdo, s kým se budu muset dohadovat. V principu mi je jasné, že doklad nepotřebuju, že lze nákup prokázat i jinak (svědectví, výpis z účtu při platbě kartou,...), tak snad to bude jasné i "protistraně".
|
Pam-pela |
|
(13.12.2016 20:07:45) Kaipo, s tím svědectvím je to složitější, výpis z karty samozřejmě důkaz je - i když vypovídá jen o tom, že jsi zboží zaplatila. Už nic o tom, že sis ho taky nechala po těch 14ti dnech. Malému obchodu to ale může způsobit docela dost velkou ztrátu času, protože se tím bude muset někdo zabývat a dohledávat to. Pokud máš číslo objednávky, mělo by to být jednoduše dohledatelné, ale zas člověk nemůže chtít po tom prodávajícím nemožné.
Nám tuhle volala paní (nebylo to přes eshop), že si někdy předloni kupovala kočárek, asi tak v září nebo říjnu, asi za tolik a za tolik a chce ho prodat dál, a ze zákona ji prý musíme vystavit nový doklad, aby ona ho mohla dát té "druhé ruce".
Představila jsem si, jak lezem na půdu vysypávat šanony s účetnictvím za dva tři měsíce a hledáme paní paragon přibližně v nějaké částce.
Stejnak - jak se automaticky počítá s tím, že podnikatel musí ...no, prostě musí. A zákazník si ani nemusí ohlídat paragon (či jiný doklad o koupi). Zákazníkem jsem samozřejmě také .
|
|
|
|
|