Martuška |
|
(3.2.2018 9:13:27) Doufám, že se tu objeví Zefýr a Martina (pokud si pamatuji správně), často jezdím vlakem a hrozně mě zajímá jejich práce. Výpravčí vlaky vypravuje a když je odmávne, tak sedí v budově a sleduje případné změny a zpoždění? Nebo i prodává jízdenky?A je pořád zaměstnán na jednom svém nádraží/nádražíčku? A průvodčí asi nemá stále stejnou trasu, že? A vrací se vždy po práci domů? Nebo je na cestách třeba i dva, tři dny? Všechno mě zajímá, děkuju! :-D
|
Pruhovaná |
|
(3.2.2018 10:27:15) Vlakvedoucí počítá, jak má vlak brzdit? Jak? Tedy, na zaklade čeho? Ten vlak je tak těžkej přece, že nějací cestující moc velkou roli hrát nemohou. To je hrozně zajímavý. A proč to nedělá strojvůdce?
|
Pruhovaná |
|
(3.2.2018 11:51:13) A tu informaci pak vlakvedoucí předá ještě před tím, než vlak vyjede mašinfírovi a ten podle toho brzdí.
Ale jak se dá kontrolovat brzdění jazde nápravy? A co se děje, když vlakvedoucí zjistí, že nějaká náprava brzdí blbě (určitě to říkám špatně). A u takovejch těch příměstskejch vlaků, co každej z Prahy do Benešova a hned zase zpět a furt dokola se ten proces výpočtu brzdění dělá jen na začátku, nebo pokaždé? Je to hrozně zajímavý. Asi už nechci být paní průvodčí ve vlaku .
|
|
|
K_at |
|
(3.2.2018 12:01:27) Zefyr, pomoc, ja tomu vubec nerozumim! Teda rozumim, ale k cemu je to dobry???? Aby se nebrzdilo malo, moc, neprehrivalo se, nebo jak?
|
|
|