culík +1 |
|
(21.6.2018 12:14:17) Dobrý den, netušíte náhodou o firmě, která poskytuje službu "zatavení igelitového pytle" ? Potřebuji jednorázově zatavit igelitový pytel 1m x 1m. Moc děkuji za tipy.
|
Girili |
|
(21.6.2018 13:31:08) Nevim, co presne a na co potrebujes, ale nezatavila bys to doma zehlickou? Pres neco (papir, latka...), aby sis na ni nenapekla igelit.
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 13:32:22) Potřebuji zatavit jeden výrobek do originálního obalu "tvrdý igelit", aby to nebylo poznat
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 13:33:18) Výrobek nebyl použit, ale někdo z rodiny nerozvážně nakoupil a hned rozbalil. Snažím se to vyřešit.
|
Girili |
|
(21.6.2018 13:36:21) A je to vyrobek, u ktereho se po rozbaleni predpoklada okamzite pouziti? Byl by to takovy problem vratit v rozdelanem pytli? U vraceneho obleceni take vracim v otevrenem igelitovem obalu. Zkus tu zehlicku nanecistlo na jinem pytli, treba prezehlit hranou pres papir podle pravitka, to by mohlo byt zatavene rovne.
|
Girili |
|
(21.6.2018 13:37:38) Idealne podle dreveneho pravitka nebo prkynka, at si nenatavis i to pravitko.
|
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 13:37:44) Jedná se o deku, takže je neponičená a nezkažená. Bohužel někdo naletěl a koupil doma za šílené peníze. Chceme vrátit, ale nesmí být otevřeno. Zkusím žehličku.
|
Girili |
|
(21.6.2018 13:42:04) Potom napis, jak jsi dopadla. Jen teoretizuju. Ale na netu podobne navody taky jsou, tak snad to pujde.
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 14:07:37) Ano, napíšu. Taky jsem zvědavá...
|
|
|
Žžena |
|
(21.6.2018 13:49:19) culíku, pokud bylo zakoupeno přes net, telefon apod. a chcete odstoupit od smlouvy do 14 dnů, porušený obal nevadí.
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 14:07:06) Bylo zakoupeno doma. O 14ti dnech vím, proto rychle řeším. Na DTestu a jinde na netu píšou, že se musí vrátit neotevřené, aby došlo k vyplacené celé částky. A na objednávce s tou firmou, to tam mají taky, že po otevření můžou z částky odečíst 10-50%. Bohužel se bavím o 10.000,-. Jsem z toho na mrtvici, nečekala bych, že někdo z rodiny se do této situace dostane.
|
Žžena |
|
(21.6.2018 14:29:53) culíku, je pravda, že za určitých okolností může prodejce odečíst nějakou částku za navrácení zboží do původního stavu, ALE v případě, že se jedná o zboží o ceně 10 tisíc a navrácení do pův. stavu obnáší nový igelitový pytel, fakt si nemůžou strhnout 50%. Ani těch 10%. Ten náklad musí odpovídat realitě.
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(21.6.2018 14:36:32) žženo, to co píšeš je fakt, ale vzhledem k tomu, že se jedná o deku, prodanou doma, je prodejce na 99,99% "šmejd" a ten ti započítá takové náklady, že se do těch 50% z ceny sotva vejde
|
Žžena |
|
(21.6.2018 14:39:24) Rose, jasně že je to šmejd. ČOIku na něj.
|
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 15:06:07) Jojo, vypadá to na podvodnou firmu. Našla jsem na ně právě na internetu upozornění a začala jednat. Nevím, jak to dopadne, ale chceme se pokusit. Jedná se o nákup 2 stejných věcí celkem za 19000,-. Pro mě to byl dárek a naštěstí jsem to ani nerozbalila, nezdálo se mi to hned. Ale druhá osoba rozbalila, ale opravdu nepoužila. No uvidíme. Dííky moc.
|
|
|
|
|
|
Žžena |
|
(21.6.2018 13:51:15) Klíčové je, jak byl výrobek zakoupen. Jestli v kamenném obchodě, přes net, tlf atd.
|
|
|
|
|
|
|
TaJ |
|
(21.6.2018 13:37:55) Možná je to blbost, ale nepomohli by někde, kde třeba laminují? Nějaké větší centrum?
|
culík +1 |
|
(21.6.2018 14:10:35) Zkusím zjistit, díky za tip.
|
|
|
|