LenkaMad |
|
(21.9.2020 18:50:15) Chci se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti ohledně zrušení Netflixu. Zjistili jsme, že nám neoprávněně stahovali 2 platby - za základní tarif 199,- (ten jsme měli aktivovaný), ale i za Premium 319,- Kč, který jsme neaktivovali. V červenci jsme Netflix zrušili, částku za základní tarif už nestáhli, ale premium stahují dál :-(. Navíc ta částka Premia odchází na jiný účet Netflixu než Basic. Nevíte někdo jestli bude stačit když se zablokuje platební karta a vyřídí nová? Nebo vznikne u Netflixu nějaký dluh, který budou chtít v budoucnu uhradit?
|
Connie |
|
(22.9.2020 9:29:51) To si stahují jak? Souhlasem s inkasem? Tak souhlas zrušit a nic si stahovat nebudou a s nimi vyřídit formálně.
|
LenkaMad |
|
(22.9.2020 14:42:24) Stahují to z karty. Tu jsme teď zablokovali. U nich všechno zrušeno přesto si platby stahovali dál 😔.
|
Connie |
|
(22.9.2020 14:52:44) Tak to je blbý, to nevím ani, jak by to šlo na kartě zrušit.
|
|
|
|
LenkaMad |
|
(22.9.2020 14:44:20) Nejsme sami co mají problémy po ukončení https://www.idnes.cz/technet/audio-foto-video/kradeze-uctu-predplatne-netflix.A200406_064222_audio-foto-video_nyv
|
|
Raduza |
|
(18.10.2021 8:27:37) Minule jsem jen zrušila platbu a nešel Netflix. Tím to skončilo. Po nějaké době jsem obnovila platbu a zase se díváme ). Nic víc jsem neřešila.
|
|
|