Majákova |
|
(10.12.2020 14:01:41) Vůbec nevím jestli KHS mají už nyní nějaký jednotný postup, nebo si každá řeší karantény po svém. V mém okolí vím o rodině, kde prodělali covid všichni v říjnu, pak byli negativní a teď je tatínek opět pozitivní. Rodina do karantény nejde, bylo jim prý řečeno, že když ho v říjnu prodělali, jsou tři měsíce imunní, přitom ve skutečnosti nejsou, když ho tatínek chytil teď na podzim podruhé. Hlava mi to nebere.
|
Vítr z hor |
|
(10.12.2020 15:14:00) Třeba mají hygienici slíbené prémie za nižší počet pozitivních, tak to zkoušejí ukecat Když se to úspěšně vyzkoušelo na finančáku, proč by to nezabralo u hygieniků?
|
|
Monika |
|
(10.12.2020 15:21:53) Tak těch 90 dní "hájení" je prostě nějaké číslo, co někdo stanovil jako "přibližný průměr". Je jasné, že někdo bude mít protilátky déle a někdo mnohem kratší dobu. Kamarádka, která covid měla s mírnými příznaky si nechala udělat po těch necelý 3 měsících udělat test na protilátky, "aby věděla" a neměla vůbec žádné. Můj bratr zase má protilátky (byli na testech všichni v práci), ale PCR test negativní a vůbec neví, že by mu kdy něco bylo ... Celá jeho rodina taky negativní. Mám pocit, že variant je nekonečno, ale z organizačních důvodů asi nějaká "doba hájení" po prodělání nemoci vhodná je ...
|
|
Renka + 3 |
|
(10.12.2020 16:58:56) Já vůbec netuším, podle čeho se KHS řídí. Dcera strávila dva dny s přítelem, který po pár dnech dostal horečky a je Covid pozitivní. Za další dva dny onemocněla dcera, bez teplot, jen bolest hlavy, únava, rýma. Praktická dr. vůbec nezvedla telefon. Na KHS řečeno, že když s ním strávila čas před 5 dny, tak žádanku nedostane, prý kdyby ten kontakt byl do 2 dnů zpětně, tak jo. Takže nás to stálo další 2000, protože byla v kontaktu s rizikovými, kdy to prostě potřebuje vědět.
Pár dní zpět tu psala Martina, jak je jednoduché dát se otestovat, prostě brnkneš doktorce a ta ti pošle žádanku. Tak už se vážně směju, protože dr. není schopná během 2 dní vzít telefon. Řekla jsem dceři, že si příště má vzít respirátor a normálně jít do čekárny, protože tohle prostě není možné jinak vyřešit.
|
Vážný2 |
|
(10.12.2020 17:07:43) Především žádáme o žádanku vždy u obvoďáka.
|
Renka + 3 |
|
(10.12.2020 17:09:54) No jo, ale když ti obvoďák nezvedne telefon? KHS může žádanku taky poslat, proto dcera volala i tam. Volala taky na informační linku 1221, kde jí poradili, obvoďák nebo KHS.
|
Suza007 |
|
(10.12.2020 19:12:13) U nás jsou čekárny obvoďáků zamčené, bez objednání vás nevezmou a u vchodu velká cedule, že s příznaky covid onemocnění tam nemáte vůbec chodit...
|
|
|
|
Renka + 3 |
|
(10.12.2020 17:23:11) -- kdoví, jestli vůbec s nějakým doktorem mluvila, nevím, kdo telefony na KHS zvedá.
Příště prostě do té čekárny nakráčí, její doktorka nebere telefony NIKDY. A kvůli tomu nebudu platit už potřetí 2000 (jednou manžel), když prostě ten důvod testovat je. Její spolubydlící nemá žádné příznaky a už otestovaná je zdarma, protože by ji jinak v práci nechtěli. Jenže má jinou doktorku.
|
Vážný2 |
|
(10.12.2020 17:31:21) Tak ono je třeba jít k doktorovi už jen z důvodu, že na dveřích může mít napsáno: Mám dovolenou/covid/nechce se mi vás už nikdy vidět . Zastupuje mne kolega v Aši.
|
Renka + 3 |
|
(10.12.2020 17:32:15) Správně bys neměl jít do čekárny, u nás to mají na dveřích, že s příznaky Covidu tam nemáš chodit a jen volat. Je to logické, když tam pak hodinu sedíš, než na tebe přijde řada.
A v dnešní době není problém mít schránku se vzkazem pro pacienty. Jenže tahle dr. nebere telefon nikdy. Dcera se tam přistěhovala, neznala ji předtím, prostě se zaregistrovala k té nejbližší.
|
|
|
|
|
|