ivett30 |
|
(28.2.2021 10:31:43) Co budou ted asistentky školní, které nemají nárok na řádnou dovolenou ani kompenzaci mzdy v době kdy se zavřely školky u vás ve školkách dělat?
|
Zufi. |
|
(28.2.2021 10:33:30) To, co dělají asistentky starších, sházet se se svým žákem v respirátoru, pomáhat mu.
|
Zufi. |
|
(28.2.2021 10:33:50) Pardon, dotaz byl na školky.
|
|
Agniezska |
|
(28.2.2021 10:34:55) Hlavne skolni asistent neni asistent pedagoga. Nas skolni asistent bude delat co doposud, oproti AP nepotrebuje ke sve praci zaky.
|
ivett30 |
|
(28.2.2021 10:35:43) A co dělal Váš asistent školní doposud?
|
Yuki 00,03,07 |
|
(28.2.2021 10:38:09) u nás AP suplovaly ve třídách a družinách a k tomu pomáhají dětem, který chodí do školy, z jakýchkoliv důvodů, buď děti s SPU, nebo děti s problémy s technikou, nebo děti, kterým to doma prostě nejde a líp se jim pracuje ve škole, jsou takoví u nás asi tři
|
Zufi. |
|
(28.2.2021 10:38:49) tAKY TAK
|
ivett30 |
|
(28.2.2021 10:47:17) asistent školní je provozní zaměstnanec, tedy nemůže samostatně pracovat u dětí, tudíž tu mou kolegyni od nás ze školky čeká nejspíš mytí oken a další provozní práce, problém je, že nemá kam umístit tříletého syna, když se školky jako provoz pro děti zavřely a očr si na syna vzít nemůže, protože je jako asistent školní zaměstnaná na dohodu. aneb to je ta nespravedlnost k učitelům s destiletou praxí, které po mateřské jako učitelku nikdo nezaměstná a musí dělat ve školství na dohodu za minimalní plat, zkušenost více mých kamarádek a kolegyn z předškolního školství
|
Kaipa |
|
(28.2.2021 11:05:10) "to je ta nespravedlnost k učitelům s destiletou praxí, které po mateřské jako učitelku nikdo nezaměstná a musí dělat ve školství na dohodu za minimalní plat" ivett, tomu vůbec nerozumím. Mohla bys to nějak dovysvětlit? Protože nevěřím tomu, že učitelka nesežene práci odpovídající své kvalifikaci.
|
ivett30 |
|
(28.2.2021 11:10:17) nevím jak to mám dovysvětlit, ale přesně tak to je mám cca pět známých učitelek po mateřské, které nesahnaly práci v oboru, nebo by ji sehnaly, ale v jiné škloce, než kde byly přijaty jejich děti a tudíž by si je nestihly vyzvedávat tudíž musí brát ve školství nekvalifikovaná místa, zatímco na místech učitelek sedí důchodci
|
Kaipa |
|
(28.2.2021 11:15:02) To je zajímavé, ale kolem mě široko daleko je spíš po učitelkách (všech stupňů) velká poptávka. Takže asi nějaké specifikum vašeho regionu. Je tady problém sehnat i asistenty (pedagoga), kteří nepracují na dohodu, takže potom mají nárok na OČR. Ale je to na pytel, pokud nemá hlídání. Bude doma zadarmo.
|
ivett30 |
|
(28.2.2021 11:20:11) tak ty asistentky jsou většinou jen na polovic úvazku, řekněme 9čistého, což by na očr bylo asi 6 čistého. A z toho má normální dospělý člověk živící dítě/děti vyžít?
|
Kaipa |
|
(28.2.2021 12:22:28) ivett, to je problém, jenže je to jejich volba. To je podle mě práce pro někoho, kdo má ještě něco dalšího. Je to práce vcelku nenáročná (ve smyslu "práce v teple, nenadřou se, odpovědnost minimální"), i když nějaká psychická zátěž tam bude. Dopoledne mám odpracováno, pak bych ještě něco hledala (úklid? hlídání dětí? ...) Ale čekají nás doby neradostné. Spousta lidí na tom bude zle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agniezska |
|
(28.2.2021 11:02:41) Tisk, kopie, laminovani, zarizovani karticek na ISIC, domlouvani skolnich akci, objednavani pomucek pro deti s SPU atd. Okna nemyla 😁
|
|
|
|
arantxa |
|
(28.2.2021 11:52:31) Tak u nás ve škole asistentky nic nedělají. Teď měly jednou týdne dohled ve škole na chodbě a v jídelně. Plat mají stejný. Asistentky mám ve dvou třídách a za celou dobu se ani nenabídly s pomocí.
|
Jahala. |
|
(28.2.2021 12:22:09) Je to asistent pedagoga, pedagog je má zaměstnat, já asistentky oslovila a proste se s nima domlouvám co budou dělat. Kopírují tisknou materiály a předávají je těm co potřebují,má přístup do systému žákovský přístup, takže s ní konzultuji co vidí děti. Atp. U nás teď pomáhaly asistentky v družině protože kvůli nemíchání skupin bylo potřeba víc personálu než obvykle.
|
|
K_at |
|
(28.2.2021 12:27:35) Arantxo, a ty nemáš pusu????
|
|
|
|