| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním

 Celkem 2 názorů.
 Vážný2 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 23:10:25)
Řada VŠ má programy pro talentované studenty SŠ v daném oboru. Silné to bylo v oblasti věd, různé matematické, fyzikální, IT, chemické a předpokládám i další semináře, semináře předmětových olympiád.

V dějepisu to bylo trochu slabší (u syna), ale škola soutěžila v týmech v dějepisné soutěži studentů gymnázií, kterou pořádalo G Cheb (a získala ten status A/B od ministerstva).

Škoda, že jsi nenapsal v čem? Třeba v teologii, v latině (tam existuje něco jako olympiáda), ve starověké řečtině? ~:-D
 Yuki 00,03,07 


Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním 

(28.6.2021 23:24:03)
Vážný, skoro všechno se dá najít i v Talnetu, taky dobrá organizace pro nadané

ono je to stejně tak, že ani papír PPP nepomůže, když není škola ochotná se věnovat a uznat nadání, ten papír pomůže prosadit ve škole v začátku, že se tím děckem mají vůbec zabývat a že to není jen výmysl ambiciózních rodičů, taky má škola podklad pro případný kontroly, třeba kvůli té absenci, nejen pro úřady, ale v dnešní době snad ještě víc pro rýpavý rodiče ostatních - jak to, že on může a náš nesmí..., on i ten ivp musí být na něčem založený
v dřívějších dobách, do ledna 2021, se hodil i finančně, škola dostávala peníze na intervenci, a to i pro nadaný děti, od ledna už nic, ale nejspíš se dá tím mávat před zřizovatelem, aby dal víc :)

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.