katyn |
|
(18.9.2022 13:11:54) Koupila jsem si robotický mop. Během dvouleté záruky se rozbil. Po domluvě jsem ho vrátila prodejci a ten mi dodal úplně nový kus. Jenže ten nový už zase nefunguje. Mám ho rok a něco. Když jsem včera psala reklamaci, hned mi ji zamítli. Že prý reklamace se počítá od původní první objednávky. Ne od dodání toho druhého kusu. Mně se tohle nezdá. Já osobně se domnívám že na nový kus běží nová lhůta dva roky. Vyzná se v tom tady někdo? Prosím o radu. Jinak kupováno mimo ČR, přes Amazon Německo, ale je to EU, tak myslím že by to mělo platit stejně jako u nás.
|
Lenk@@@ |
|
(18.9.2022 15:57:43) A kdo ti zamitl reklamaci, Amazon nebo prodejce? Napsala bych prodejci, jestli se nemuzete nejak domluvit a pokud ne, napsala bych na vyrobek velmi negativni review.
|
|
Dooly. |
|
(18.9.2022 16:41:16) Když jsem si v Německu koupila goretex boty a po roce je tam nesla,že promokají,dostala jsem nové. Pak po roce i třetí, ale přesně jako u tebe- me upozornili, že záruka běží od koupě prvnichh aby to člověk nemohl měnit pořád dál dokola..
Takže ten zákon tu takový plati
|
|
Žžena |
|
(18.9.2022 22:20:05) Mají pravdu, přece je absurdní, aby se reklamační lhůta protahovala absurdně do nekonečna řetězovou výněnou za nový kus. To by taky mohl pak každej reklamovat výrobky za nový namísto nákupu.
|
Dobra1 |
|
(18.9.2022 22:45:09) No vidíš, mně to v pořádku nepřijde. Pokud si koupím výrobek, který by měl vydržet alespoň 2 roky a on nevydrží, proč bych neměla mít nárok na nový a to klidně i opakovaně? Jen proto, že je lepší vyrábět šmejdy, aby se točila kola výroby? Zákon ale říká, že nárok mám po dobu 2 let od koupě prvního výrobku, tak to tak prostě je.
Na druhé straně jsou i prodejci, kteří ti při výměně za nový kus automaticky poskytnou novou záruku na 2 roky. Zatím.
|
|
|
katyn |
|
(20.9.2022 17:07:11) Tak jsem se zeptala Amazonu ještě jednou, ze jsem netušila ze na novy výrobek není nova reklamaci lhůta a oni mi to nakonec prehodnotili a uznali a vrátí mi peníze. Takže super.
|
|
|