Otázka
Odpověď
Nezvladatelný syn
17.3.2010 15:25:47 Jana 3děti,7+5,5 +5měsíců
Dobrý den,
můj problém se táhlne už hodně dlouho.Můj prvorozený syn je tak trochu jiný než ostatní děti. Možná to způsobylo časté stěhování Itálie-Čechy(manžel je ital)možná nevím co.Ve 3 letech nastoupil do české MŠ,kde se zhruba po měsíci adaptoval a pí učitelky ho měly i rády.Bohužel další školní rok nastoupil v itálii i se svou mladší sestrou a tam začaly problémy.Jeho sestra se velmi rychle zaběhla v chodu školky a našla si i kamarádky,on si za celý rok kamaráda nenašel,neustále se pral a podle pí učitelek i sám sobě ubližoval.Manžel se rozhodl vrátit do Čech. Nicméně i v jeho bývalé MŠ,kde přetím byl rád,začal "zlobit". Na procházce odmítal jít,kam chtěla pí učitelka,musel být neustále první,když tomu nebylo nikdo s ním nehnul.několikrát mi pí uč. říkala,že ho vláčela násilím do školky.Neustále od pí uč.a dětí slyšel"porušuješ pravidla" ,byl oddělen od dětí v šatně tak ,aby jim neubližoval,jedl sám atd.Vyústilo to PPPoradnou ,kde mě i pí uč. poradili jak se máme chovat.Doma se syn velice sklidnil,(i když to není i nyní ideální chování),ve školce to vyřešily jednoduše ,řekly mi ,že pro nezvladatnost a bezpečí ostatních dětí bude lepší ,když bude doma(předškolák).Od září nastoupil do školy a jeho problém bohužel pokračuje.Neumí jednat s dětmi,s kolektivem.Má problém uposlechnout pí uč. hned,jak něco dětem řekne,děti se mu vysmívájí a on reaguje agresivně.Jednalo se i od odkladu od pololetí,na které jsem nepřistoupila,jelikož si myslím,že pobytem doma se mnou a miminkem ,se životu v kolektivu nenaučí.Paní doktorka s PPP ho viděla dohromady asi 4krát a nic zásadního jsem nikdy neslyšela.Byl vyšetřen a lehkou mozkovou disfunkci-negativní,hyperaktivní také není.Poslední dobou mám strach z určirtého autismu.Pokud něco není podle jeho představ odmítá tomu rozumět,jen jakoby mručí a zatvrzele mlčí nekomunikuje.Také dost často musí dodělávat věci ze školy,kdy odmítl pracovat,přitom moc hezky čte,píše i počítá. Vím,že je těžké mi odpovědět jen na bázi těchto informací,ale už opravdu nevím,jak bych mu ,mohla pomoci,chtěla bych aby byl šťastný,měl rád školu a našel si i kamaráda(dokáže si hrát jen se sestramy nebo rodinnými příslušníky.Mockrát děkuji.
můj problém se táhlne už hodně dlouho.Můj prvorozený syn je tak trochu jiný než ostatní děti. Možná to způsobylo časté stěhování Itálie-Čechy(manžel je ital)možná nevím co.Ve 3 letech nastoupil do české MŠ,kde se zhruba po měsíci adaptoval a pí učitelky ho měly i rády.Bohužel další školní rok nastoupil v itálii i se svou mladší sestrou a tam začaly problémy.Jeho sestra se velmi rychle zaběhla v chodu školky a našla si i kamarádky,on si za celý rok kamaráda nenašel,neustále se pral a podle pí učitelek i sám sobě ubližoval.Manžel se rozhodl vrátit do Čech. Nicméně i v jeho bývalé MŠ,kde přetím byl rád,začal "zlobit". Na procházce odmítal jít,kam chtěla pí učitelka,musel být neustále první,když tomu nebylo nikdo s ním nehnul.několikrát mi pí uč. říkala,že ho vláčela násilím do školky.Neustále od pí uč.a dětí slyšel"porušuješ pravidla" ,byl oddělen od dětí v šatně tak ,aby jim neubližoval,jedl sám atd.Vyústilo to PPPoradnou ,kde mě i pí uč. poradili jak se máme chovat.Doma se syn velice sklidnil,(i když to není i nyní ideální chování),ve školce to vyřešily jednoduše ,řekly mi ,že pro nezvladatnost a bezpečí ostatních dětí bude lepší ,když bude doma(předškolák).Od září nastoupil do školy a jeho problém bohužel pokračuje.Neumí jednat s dětmi,s kolektivem.Má problém uposlechnout pí uč. hned,jak něco dětem řekne,děti se mu vysmívájí a on reaguje agresivně.Jednalo se i od odkladu od pololetí,na které jsem nepřistoupila,jelikož si myslím,že pobytem doma se mnou a miminkem ,se životu v kolektivu nenaučí.Paní doktorka s PPP ho viděla dohromady asi 4krát a nic zásadního jsem nikdy neslyšela.Byl vyšetřen a lehkou mozkovou disfunkci-negativní,hyperaktivní také není.Poslední dobou mám strach z určirtého autismu.Pokud něco není podle jeho představ odmítá tomu rozumět,jen jakoby mručí a zatvrzele mlčí nekomunikuje.Také dost často musí dodělávat věci ze školy,kdy odmítl pracovat,přitom moc hezky čte,píše i počítá. Vím,že je těžké mi odpovědět jen na bázi těchto informací,ale už opravdu nevím,jak bych mu ,mohla pomoci,chtěla bych aby byl šťastný,měl rád školu a našel si i kamaráda(dokáže si hrát jen se sestramy nebo rodinnými příslušníky.Mockrát děkuji.