Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
Monika | 123907 |
18.1.2024 14:40:05
Rose, když už zmiňuješ pojišťovny - ty dříve posílaly krásné formálně správné dopisy (ať už poštou nebo později e-mailem nebo přes datové schránky). Poslední dobou je to hrůza děs, nejen že nenapíšou naše číslo jednací, ale kolikrát už ani číslo vlastní pojistné události nebo naopak napíšou své číslo, ale ne jméno klienta ... O obsahu už nemluvě, myslím, že lidé se tam tak často střídají, že nikdo se nic nenaučí a už jde.
S datovými schránkami pak upadá "administrativní kázeň" všeobecně, kolikrát přije do schránky "prázdný list" - textový soubor bez záhlaví a zápatí a tam text bez podpisu a ničeho jako reakce na naši zprávu. Samozřejmě z údajů z datové schránky je jasné, kdo to poslal a kdy, ale pokud ten soubor uložíš samostatně, není tam nic (ani datum) ... |
Monika | 123907 |
18.1.2024 14:34:27
Rodinová, tak toho si zase někdo nemusí všimnout, že potřebuješ "odpověď všem", to se musí asi výslovně napsat. Navíc já třeba si někdy všimnu, že má klient někoho v kopii, ale když nevím proč a kdo to je, tak mu odpověď nepošlu, protože "osobní údaje", ať si to klient sám přepošle komu chce.
A pak jsou tedy zase lidé, kteří "odpovědí všem", i když to zajímá maximálně toho jednoho člověka |
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | 39806 |
18.1.2024 14:31:30
za časů práce pro pojišťovnu jsem vyloženě zírala, z jakých mailových adres jsou lidé posílat "oficiální" maily kočička69 byla ještě z těch normálnějších
ale teda popravdě i dnes občas zírám z jaké mailovky jsou schopní psát maily úředníci jinak teda k tvému dotazu - taky to nechápu... my máme mail na helpdesk a každá příchozí zpráva se rovnou zapíše do systému, přidělí číslo ticketu a odešle ho v automatické odpovědi, my sami odpovídáme výhradně pod rozepsanou konverzací, ale přesto nám pak kolikrát odpověď přijde jako nová zpráva, což se samozřejmě nespáruje s původní komunikací, protože to dostane přidělené nové číslo ticketu a to k nám píšou především lidé pracující s pc, je to jejich hlavní náplň práce, jsou to úředníci a stejně to nechápou stejně jako s oblibou píšou v "utajení" - bez podpisu, bez identifikace nebo třeba jen "účetní" a my abychom hádali odkud asi tak paní účetní je stejně jako miluju maily ve znění "Nefunguje nám to, děje se něco?" |
Monika | 123907 |
18.1.2024 14:31:09
Ne Stáňo, žádnou přílohu poslat nechtějí ani nepošlou. U těch kamioňáků jsem psala hlavně o těch divných adresách, jinak jsou někteří šikovní dost, jiní méně, ale to s tím odpovídáním dělají i lidé jiných profesí, je tedy fakt, že asi většinou se nejedná o administrativní pracovníky. Ale e-maily se přeci používají (resp. používaly) hodně i pro soukromou komunikaci a přeci když chceš odpovědět kámošce, která se tě ptá, jestli půjdete zítra na kafe, použiješ prostě funkci "odpovědět" a odpovíš, že jasně a zeptáš se v kolik a ona zase použije odpovědět a napíše že třeba v šest a ty odpovíš že O.K? Já i chápu, že třeba někdo mail vůbec nepoužívá, ale když už používá, tak ta volba odpovědět je přeci mnohem jednodušší, než psát novou zprávu a přeťukávat adresu a pak napsat do textu O.K. ?
|
Rodinová | 140078 |
18.1.2024 14:29:00
To nevim, casteji se setkavam s tim, ze lide neumi "Odpovedet vsem".
Mam x dobrych duvodu si tam kopirovat asistentku, ale oni odpovedi jen mne a ja ji to pak preposilam |
Peppa | 133447 |
18.1.2024 14:27:44
Netuším, nikdy jsem se s tím nesetkala, fakt nevím proč si to tak komplikovat.. lidé jsou, no, různí
|
Stáňa * | 7932 |
18.1.2024 14:20:58
Není to proto, že chtějí poslat zpátky přílohu a než aby ji zkopírování a vložili, tak dají přeposlat a příloha jim tam zůstane? Pak tedy musí doplnit adresu, což je le jednodušší než kopírovat přílohu.
Ohledně řidičů kamionu, kamarádka dělá účetní pro jednu spediterskou firmu. Co řidič, to několik exekuci. Prý je to i řidičů normální. Třeba jsou prostě v používání emailu trochu jednodušší 🙂 |
Monika | 123907 |
18.1.2024 14:12:32
To právě ne, to jsem psala, že chápu. To se samozřejmě děje taky, hodně lidí umí použít jen funkci "odeslat" u konkrétního souboru a neumí vložit víc příloh do jedné zprávy. Je to dost opruz, když dostanu 8 e-mailů místo jednoho, ale tomu rozumím, navíc stejně často jsou ty přílohy velké, aby se vešly bez úpravy do jednoho mailu. Ale zrovna dnes jsem na otázku (zjednodušeně) zda můžeme odeslat dokument, dostala tu odpověd "ANO" (ve skutečnosti zněla "Ano souhlasím, Novák") v nové zprávě, nadepsané "odpověď".
A to je ještě hezké, že se podepsal + má e-mailovou adresu ve znění "jméno.příjmení@něco.cz". Taky jsou lidé, co mají adresu "kocicka@centrum.cz" nebo "absl86@seznam.cz" a pošlou zprávu bez podpisu (speciálně si toho všímám u řidičů kamionů, myslím, že to má nějaký "konspirační" důvod, ale neměla jsem odvahu se zeptat. |
Inka ..|-.|-.-|.- | 141843 |
18.1.2024 13:52:37
Nedávaj tam nějakou přílohu, kterou nemaj uloženou?
|
Monika | 123907 |
18.1.2024 13:44:04
Stává se mi to paradoxně čím dál častěji, i když by se snad lidé měli naopak v používání el. komunikace časem zlepšovat? Napíšu klientům e-mail, pěkně s nadepsaným předmětem včetně našeho čísla jednacího (máme klientů fakt hodně) a položím mu nějaké otázky, nebo třeba jen jednu (pošlu mu např. koncept nějakého dokumentu ke schválení/připomínkám. A lidé, místo aby použili funkci "odpovědět", tak napíšou "novou zprávu", kam pracně vyplňují adresu, předmět vynechají nebo napíší něco jako "odpověď" nebo svoje jméno a něco mi tedy napíšou. PROČ? Nejsou to starci nad hrobem, ale lidé, třeba kolem šedesátky, přičemž e-maily se používají běžně už snad 30 let. A ti lidé jsou zvyklí maily psát, vidím často různé jejich zprávy ve spise ... V poslední době jsem se opakovaně snažila 2 konkrétní klienty k použití "odpovědi" přemluvit (souvislá komunikace je pro mě praktičtější + zrovna tito dva měli problém napsat správně adresu a maily se jim vracely), neúspěšně (jedna klientka tvrdila, že když to udělá, stejně to po ní chce zadat adresu, druhý se na to prostě vyprdl bez komentáře). Existují nějaké aplikace/editory nebo zařízení, kde je to nějaké komplikované tuto možnost použít? Kde se třeba někde "nahoře" nabízí jen "nová zpráva"? Já rozumím, že někdo neumí třeba připojit přílohy a musí každou takovou přílohu poslat zvlášť, ale když jde jen o odpovědi na otázky? Nejde samozřejmě o nic světoborného ani zásadního a normálně se vyrovnám s jakýmkoliv způsobem, který klienti použijí, ale fakt mi to přijde zvláštní ...
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.