Asi takhle - oni s těma staršíma dětma dělaj problémy i proto, že to pak na závěrečným koncertu vypadá divně - když hraju velký děti začátečnický skladbičky. Ale jinak nevidím důvod, proč do toho nejít. Nějak mi to hlava nebere. Z málokoho vychovají koncertního mistra.
Ono tím, že je starší, tak se určitě bude učit rychleji - přeci jen už má ty ruce jinak šikovný, než prvňáček. Základy se naučí během pár měsíců, pak už jen piluje a hraje obtížnější věci. (Já takhle začla v 7mé třídě hrát na housle, během roku jsem zvládla "učivo" za 3ročníky, prostě jen základy+ pro mírně pokročilé; na piáno jsem hrála od první třídy asi 4 roky taky do té "skupiny" mírně pokročilých a flétna ta je nejlehčí, ta zabrala 3 roky klasická zobcovka a altka)
Jen teď nevím, jestli se ještě dělají ty teoretický hodiny (hudební nauka), tak tam holt bude s těma mladšíma, co budou stejní začátečníci jako ona a asi jí nepřeřadí. Ale fakt nevím jestli tohle ještě funguje - naposled jsem něčím takovým prošla před nějakými 15ti lety.
Ke klávesám nevím, my měli doma klasické piáno. Teď se dá koupit bazarový za "celkem málo" (teda naposledy jsem koukala tak před 5ti lety a do 10tisíc) ale prostě zabírá hodně místa a né všude jsou piánu pozitivně nakloněni (myslím sousedé).
Takže základy určitě pochopí rychle, ale přijde mi divné, že vám dali docházku jen na půl roku. Holt jiný kraj, jiný mrav.