Přidat odpověď
Ahoj, dcera (11 let) je dysgrafik a dyslektik, místo diktátů ve škole jí paní učitelka dává doplňovačky, nepíše časově omezené písemky - tzv. pětiminutovky. Většinou je zkoušená ústně a pokud to nejde, dostane písemný test, kde pouze zaškrtává správné odpovědi. Jinak jezdíme 2x ročně do pedagogicko-psychologické poradny na testy, vždycky dostaneme metodické pokyny jak s dcerou doma pracovat a zároveň zprávu pro paní učitelku. Co se týče známkování - prosadila jsem si, aby dcera byla hodnocená stejně jako ostatní děti, protože jí to více motivuje. Je to ale boj, denně strávíme nad úkoly průměrně 3,5 - 4 hodiny, protože dcera má k tomu všemu ještě tzv. pomalé psaní (momentálně je na úrovni 1. pololetí 2. třídy). Jsem moc ráda, že s naší paní učitelkou je výborná spolupráce, bez toho by se dceři určitě ve škole nedařilo tak jako dosud, na učiteli v takové situaci hrozně moc záleží.
Předchozí