| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

šmoulata - tím myslíš jakože uspání? No, uspání znamená narkózu, nebo řízený spánek. Obojí je poměrně náročný na tělo toho pacienta. Oblbováky jsou fajn, usnadní situaci, ale jsou to prostě oblbováky.

měla jsem ze zubařů trauma v základce a pár let posléze.... na střední škole.

Pak pár let klid, a ne, že to nebolelo, pak mi opravdu plombovali kde co, sedmičky a osmičky, mj. jsem si v druhé třídě přerazila přední zuby nahoře. Totálně.

A ne že máma a táta, do páté jsem měla přeraženo, v páté třídě jsem hledala někoho, kdo by mi tam nenacpal zlatý podklad. Pak jsem našla lékaře, co nastavil porcelán, ten pak zemřel, na místo nastoupila jiná lékařka a špatně, takže všechno znovu.

převrtávání plomb? výměna amalgamu za pryskyřici?? nebolelo.



Pak mne nic nebolelo roky. Bylo mi to jedno, fakt stoicky, jakože je to nutný a asi i tělo si myslelo, že je. Až když jsem doslova manžel dohnala na kliniku, kde FAKT V NARKÓZE, JE-LI TŘEBA. Pořád skučel, že bolí, tak jsem mu dala reference, tak mne objednej. Přežil... bez narkózy....


tak jsem se zapojila do zubní hygienty...

nakonec mám na těch uražených jedničkách.. fazety. PPPPFFF, za cenu ojetého auta, ale... jsou to zuby a vypadají hezky, a nebudu tvrdit, že to bylo příjemné.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.