Mám tři děti, a RaR používám, nebo se o to aspoň snažím, knížka i kurz mě inspirovaly, nepoužívám úplně všechno, pochopitelně... Vzala jsem si z toho několik tipů a nápadů. Pomohlo mi to řešit kritický situace s dětma víc v klidu.
Odsoudit něco, o čem víš velký prd není moc chytrý. Učitelka mýho syna (2. třída) metodu RaR používá taky. Má ve třídě 25 dětí a rozhodně to nejsou beránci.
Zakladatelce bych doporučila, pokud se případ s bundou opakuje a vytáčí ji to, aby se synem promluvila hned jak vejdou do bytu a připomněla mu to, že bunda se věší na věšák. Pak už časem stačí jen říct: Honzíku (třeba), bunda! A ne furt dokola omílat, co se s bundou dělá, on to jistě dobře ví.
Osvědčilo se mi tyhle věci co se často opakujou řešit jakoby dopředu, ještě než se vytočím