Jinak naše praxe je taková, že nic nebude dokud nebude provedený úkol, který měla udělat. Např. ráno vstane, shodí ze sebe pyžamo a nechá ho válet u postele. Po vyčištění zubů přijde, že by ráda pohádku - první dotaz můj je, jestli má uklizený oblečení a pokojíček (myšleno své hračky). Když nemá, tak jí řeknu, že má smůlu potažmo dokud nebude mít uklizeno, tak nebude pohádka. Stejně tak mňaminka... Momentálně to funguje na 1*. Spíš teď kočírujeme hubatosti a drzosti obkoukané od kamarádky z mš a když se k tomu přidá fakt, že je hodně temperamentní dítě, tak je to někdy opravdu záživné
Mmch psycholožka oné holčičky (kamarádky) z mš, kam rodiče s holčičkou dochází, protože je tzv. nezvladatelné dítě(ovšem z pohledu učitelek z mš) špatné vedené jim řekla, že mají nejdřív po dobrém, motivačně... a když nepomůže ani jedno, tak po zlém... prostě dítě musí znát své hranice a musí se naučit uznávat autority!