Přidat odpověď
syn teď skončil třetí třídu a jde do čtvrté, od první třídy je zřejmé, že čísla nejsou jeho kamarádi a s matematikou docela dost bojuje
nemá žádnou poruchu, jen je prostě pomalejší, nemá na čísla představivost, zkrátka na to nemá buňky (narozdíl od češtiny, kde vůbec nemá problém)to je možná ještě horší než kdyby nějakou dysfunkci měl, protože na pomalejší děti není tento systém vzdělávání vůbec nastavený
nemůžu si pomoc - nelíbí se mi to, obecně toho mají děti v osnovách hodně a rychle to probírají, a už zase změna a nová látka a jsou prostě děti, kterým to nejde tak rychle
a ty mají smůlu - nikdo a nic se jim nepřizpůsobí a mají prostě špatné známky
osobně si myslím, že mít už od třetí třídy na vysvědčení trojky, je spíš vizitka učitele než dítěte
my jsme opravdu tu třetí třídu strávili domácími úkoly a učením, den co den
a to si teda vzpomínám, že o nás naši ani nevěděli, jen maximálně podepsali sešit
ani se nedivím, že se pak rodiče, kterým to není jedno, snaží nechat dítě vyšetřit v poradně a jít třeba cestou nějakých úlev
možná záleží na té konkrétní škole a učiteli, ale tohle je naše zkušenost
Předchozí