Přidat odpověď
Rekla bych, ze jsou deti pretezovany. Zijeme v Torontu. Syn nastupoval do JK v necelych 4 letech. Tam se uci psat, pocitat atd. V SK byl o rok pozdeji, tam se od nich jiz ocekavalo ze bude cist, ale sel do francouzske skoly, takze se teprve ucili rozumet, protoze doma mluvime anglicky.
do 1. tridy sel v necelych 6 letech. Neustale na mailu stiznosti od jeho ucitelky, jak se nesoustredi, nedela ukoly v hodine a pod. Sesli jsme se s ucitelkou a ukazala nam co delaji:
takze do konce 1. tridy, kdy synovi v rijnu bylo 6 deti musi umet scitat a odcitat do 100, nasobilku 2, 4, 5, 10.
Brali i 3D tvary a geometrii. Do francouzskych vet mel dosazovat francouzska slova.
Ucitelce jsem rekla, jestli to neni trochu moc od 6 leteho kluka, ktery by mel lezt po stromech a vybijet energii a uzivat detstvi, je takhle dusit ve skole od 9 rano do 3 odpoledne. Pro me je malem genialni a pro ucitele hlupak bez soustredeni a pile.......
Soucasne deti jsou pretezovany. Umi stahnout hry z pocitace jiz ve 4 letech. Zjistilo se, ze pocitacovymi hry se zamestnava cely mozek a podporuje se kratkodoba pamet. Ucenim z knizek, biflovanim se podporuje dlouhodoba pamet.
Proste je to strasne moc vjemu a informaci a telo se brani tak, ze vsechno okamzite zapomene, nebo proste vypne.
Kojeni, ockovani, vek rodicu apod, to jsou podle me kecy.
Předchozí