Pawlo,
myslí si to proto, že VĚTŠINA rodičů dětí s dis poruchou, které jsem zažila to přesně takto řeší - mám papír a vy mé dítě nesmíte známkovat z písemek. Když se zeptám, co doma dělají, aby dítěti pomohli, hledí na mě s velkým údivem. Neví, zda je to chyba těch rodičů, nebo psychologů, kteří jim neporadili.
Ne všichni rodiče a děti, někteří fakt doma makají, přijdou se do školy v klidu domluvit, u těch starších často stačí např.delší čas na písemku, aby to stihli. Pak je tu ale bohužel velká skupina těch, co jen mávají papírem a křičí na učitele - vy nesmíte!!!
Přitom často nechápou, že pro učitele je dobré vodítko právě popis toho, jak s dítětem doma pracují, co dítě stresuje, co mu zhioršuje nebo zlepšuje "výkon". Nezapomínejte, rodiče, že učitelé jsou v tomto často samouci, zejména starší ročníky, takže ta debeta chce vždy toleranci ze všech stran.