Přidat odpověď
A ještě k uvědomění, hodina má JEN 45 minut.Je to prostě neduh obyčejných velkých základek.Tam má dle mně šanci na kvalitní vzdělání jen průměrné, standartní dítě. Nadané děti jsou tam stahovány k průměrnosti a hendikepované se nechytají.
Viděla bych ráda řešení v menších školách, které budou různě profilovány. Nebo v přílivu peněz,aby bylo možno vytvářet třídy o malém počtu dětí,aby učitel měl omezeený počet dětí, který se dá obsáhnout.Ne že na druhém stupni učím třeba v pěti různých třídách.To si ani nezapamatujete jména během školního roku natož pak individuální potřeby.
A dozory jsou na druhém stupni strašná pruda. Pokud musíte hlídat o přestávce celé patro, holt nemůžete být všude. Ovšem, pokud se něco stane, je to váš průšvih.Zkuste si jednou držet dozor na patře plném devátáků, osmáků.....ach jo.
Předchozí