Přidat odpověď
Vážení a milí přátelé a rodičové,
Dovolte mi, abych Vás informoval o existenci občanského sdružení Výbor na obranu rodičovských práv (dále VORP) www.nesexuveskole.cz a občanského
sdružení HNUTÍ PRO ŽIVOT ČR www.prolife.cz .
Jak jistě víte, září 2010 se rychle blíží a náš stát (Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy - dále MŠMT) připravil pro naše děti POVINNOU STÁTNÍ SEXUÁLNÍ VÝCHOVU JIŽ OD 1. TŘÍDY ZŠ.
Pokud nezasáhneme (nezasáhnete) na školách ve svém okolí i v rámci celostátní petice na www.nesexuveskole.cz
- budeme svědky něčeho, co tato země ještě nezažila.
Takové PRZNĚNÍ myšlení dětí a lidí skutečně nemá obdoby.
Tento krok MŠMT je jen dalším přiznáním se k všudypřítomné evolucionisticko-ateistické propagandě (že člověk je inteligentní zvíře
obývající bezvýznamnou planetu v bezbožném vesmíru) a k sexualizaci a pornografizaci naší společnosti.
Pomozte zastavit toto běsnění na www.nesexuveskole.cz - podpořte tuto iniciativu rodičů a věřících všech denominací v ČR. Naše děti za to stojí!
Zde jsou krátké výňatky z učebnice (publikace) MŠMT - Sexuální výchova -
"Homosexuální orientace ... posledním krokem bylo uzákonění možnosti uzavřít registrované partnerství osob stejného pohlaví. Nevyřešenou otázkou do budoucna zůstává možnost adopce dítěte stejnopohlavními páry." (příručka, kap. 6)
Výroky si navzájem odporují
"*I. stupeň ZŠ:* HIV/AIDS - cesty přenosu, *II. Stupeň ZŠ:* - poruchy pohlavní identity, antikoncepce" (Doporučení)
Předčasné informace
"*4.-5. ročník*: žák ...orientuje se v bezpečných způsobech sexuálního chování mezi chlapci a děvčaty v daném věku" (Doporučení)
Předčasné informace, bezpečnost = antikoncepce (podpora promiskuity)
"Bezpečný sex neexistuje" (Tato a další citace z příručky)
Strašení dětí místo vedení k sebeovládání a k věrnosti
"Homosexualita je normální menšinová sexuální orientace"
Scestný výrok některých odborníků, který popírá přirozený účel sexuality i k plození a výchově dětí
"Všechny způsoby milování jsou rovnocenné"
Sobecké pojetí sexuality (propagace autoerotiky-masturbace a pohlavních
úchylek)
"Nerovné postavení mužů a žen způsobuje, že i jejich sexualita je vnímána odlišně"
Odlišné vnímání sexuality není nerovností, ale faktem. Ideologie genderu to popírá
"Genderové streotypy se promítají výrazně do popisu oplodnění, kdy spermie reprezentuje mužský aktivní princip a vajíčko ženský pasivní....A možná to bylo spíše aktivní vajíčko, které si vybralo spermii." Scestná genderová ideologie míchající jablka s pomeranči
"V úvodu hodiny vytvoříme pozitivní atmosféru, když si s žáky zahrajeme motivační hru. ...Vymění si místa všichni, kteří se už někdy zamilovali,
...líbali, ...měly menstruaci, ...onanovali, ...viděli porno, ...kteří si myslí, že poprvé určitě použijí kondom, ...kteří se opili, ...kterým roste ochlupení." Hrubé narušení intimní sféry dítěte, týrání slušných dětí
Učitel: Je všechno, co jste viděli v pornografickém klipu nebo filmu či časopise, pravda? Žák: Asi ne. Všichni chlapi přece nemají jenom velké
penisy a nevydrží souložit tak dlouho. Spousta lidí nechce souložit do konečníku, ale v pornografii je to běžné."
Vyučující předpokládá a doporučuje sledování pornografie, která je líčena pouze jako "pohádka pro dospělé" ne jako ohavná degradace lidské sexuality
"Sexuální slovník: Žáci...mají napsat fixem na fólii co největší počet jakýchkoliv výrazů pro mužský...a pro ženský genitál. ...s vyučujícím
všechny napsané výrazy přečtou a rozdělí na vulgarismy, lidové výrazy... Variantou může být ... co nejvíce synonym pro pohlavní styk."
Vyučující učí děti mluvit vulgárně, ničí jejich přirozený stud
"Žáci velmi často chybně nahrazují slovo soulož slovem sex a neuvědomují si plně, že se pod tímto termínem skrývá velmi široká škála nakoitálních
(líbání, mazlení, netting, pettink, orální sex) a koitálních (pohlavní styk, anální sex) sexuálních aktivit. Proto by měl učitel všechny pojmy žákům blíže objasnit..." Vyučující nerozlišuje mezi dobrým a špatným, normálním a perverzním
"Vyučující může žáky... přivítat podáním ruky v kondomu. Výklad tématu podle předem připraveného pracovního listu, ve kterém jsou uvedeny základní
druhy antikoncepce, může vyučující doplnit ukázkami konkrétních antikoncepčních prostředků."
Vyučující ničí dětský stud, i budoucí zdraví dívek
"Cvičení Kdo má pravdu? ... Právo na sexuální informace má i dítě, jehož rodič si to nepřeje. - Odpoveď je ANO."
Vyučující vede děti proti rodičům - tím porušuje Listinu základních práv a svobod
OPRAVDU CHCETE, ABY SE VAŠE DĚTI UČILY NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE SOULOŽIT BEZ ZÁBRAN A VÝČITEK S KÝMKOLIV, KDYKOLIV a JAKKOLIV?
Máte právo vědět, že vaše ZŠ od září 2010 může:
1. Ničit přirozený stud Vašich dětí
2. Svádět Vaše děti k promiskuitě
3. Degradovat sexualitu na sobeckou rozkoš
4. Svádět Vaše děti k deviacím
Jste rodiče a máte právo říct "ne"!
Pokud to neuděláte HNED, stát Vám toto právo odejme.
1. Sexuální výchova není vzděláváním a škola nemá právo proti vůli rodičů do této oblasti zasahovat.
2. S promiskuitou rostou počty umělých potratů a nezletilých těhotných
3. Požadujte po řediteli školy, aby sexuální výchovu nabídnutou MŠMT nezařazoval do učebního plánu.
*Mgr. Libor Votoček*
*Projects MARANATHA Lifestyle and Science*
* *
*MARANATHA o.s.***
Vyskočilova 1461/2a
140 00 Praha 4
*Office*
Jemnická 887/4
140 00 Praha 4
tel.: (+420) 224 210 571
fax: (+420) 224 210 559
mobil: (+420) 725 779 348
e-mail: libor.votocek@maranatha.cz
web: *www.mlifestyle.cz*
web: *www.stvoreni.cz*
web: *www.maranatha.cz
Předchozí