Přidat odpověď
Terezo, uklidnilo v případě, že o tom nebude muset sám mluvit/na sebe poukazovat. Což rozhodně nebyl případ uváděných aktivit.
Mně třeba v dospívání chyběly detailní informace o průběhu menstruačního cyklu, zejména co se děje v období ovulace. Že existuje něco jako plodný ovulační hlen jsem se dozvěděla až jako 22letá, když jsem se seznámila se symptotermální metodou, do té doby jsem se deset let trápila s "výtoky". V žídné z těch knih, co jsem o anatomii atd četla - a nebyly to jen knihy speciálně děti - tohle nebylo vlastně zmíněno. Dost mě to pak zpětně naštvalo :)))
Taky bych třeba ocenila, kdyby mě už v pubertě naučil někdo přemýšlet o menstruaci jako o pozitivní záležitosti, jako o oslavě plodnosti. Ale to opět za mě žádná škola neudělá (asi i proto, že to patrně není většinový pohled, čili podle madelaine to asi dokonce nebude správný pohled a měla bych ji dcerám předestírat jako bolavou nepříjemnou obtíánou záležitost, které je nejlépe zbavit se pomocí HA).
Předchozí