| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Doktorka nepřišla na nic,ale nemám jí to za zlé - je to přece jenom dost složitá dgn.Já neměla zkušenosti,které mám nyní,tak jsem čekala .... tříletá prohlídka - nemluví,no je to divné,ale počkáme.Půjde do MŠ tam se rozmluví (houby s octem) ze školky nás do měsíce vyhodili (tedy jsme se !domluvily!že odejdeme )... vyšetření spousty,všude krčení rameny,pro někoho nevyšetřitelný,jinde žádný závěr .... až jsme dorazili do Krče,ale to už mu bylo 4a1/2 roku pak ho další rok vzali do logopedické školky.
Kdybych začala ve 3 letech,mohl jít do speciální (logopedické) školky o rok dřív a pravděpodobně bychom byli jinde,protože ten rok ve školce mu dal hrozně moc.Bohužel ..... jsem jenom laik a tak lítám od čerta k ďáblu,pokud bych nenarazila na podobně "postižené" maminky tady na rodině (diskuze poruchy komunikace) kdoví,kde bychom teď byli.
Proto doporučuji včasná vyšetření,i kdyby byla zbytečná - protože mám tuto zkušenost. A bez papíru s dgn. se nikam nepohnete (nevzali by ho ani do té školky) a na všechna vyšetřaní se čeká měsíce i více než půl roku.Tak proto,kdo nezažil nepochopí.
Stejně tak nepochopíte ten pocit mámy na hřišti,když vašemu dítěti někdo říká ,že je blbé a stejně tak ten pocit děcka v kolektivu,když si s ním nikdo nechce hrát,protože mu nerozumí nebo když mu děti dělají naschvály,protože je jiný ... já to ve školce zažila,protože jsem s ním chodila do té první (normální) abych jako viděla,že to s ním prostě vážně nejde a lepší,když půjdeme pryč.
Tož tak.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: