no, já u amerických filmů zvlášť sci-fi a fantazy jistými nelogičnostmi počítám.
Mě třeba nedošlo, jak je možné, že se Cobb a Mell z té pustiny dostali sami. Že by Cobbovy schopnosti?
K některým Tvým otázkám mě napadá
- Cobb říká, realita ve snech je nebezpečná, tedy asi ji používal ve výjimečných případech. Neboli Adrianu varoval, možná jen jako začátečnici.
- Proč sny mladáho miliardáře Cobb a spol neupravili, to je ta nelogičnost (jedině snad, že by to šlo u vlastních snů?, ele řečeno to tam není.
- starý Saito je v pohodě vysvětlitelné. Po smrti ve snu pod sedativy nenásleduje probuzení jako normálně, ale propadnutí do "PUSTINY", jekéhosi nevědomí. A jelikož čas je ve snech rychlejší a čím blíž pustině, tím víc, Saito proto tak zestárl.
- A proč děti nevycestovaly? no přece by neopustily jedinečnou Ameriku
A co vyla opravdu projekce a co realita se v závěru
Film se mi líbil, ale zbytečně moc se tam střílelo.