Přidat odpověď
ahojky,píšu sem poprvé ale myslím že to bude k věci.Můj starší syn 8 let,má LMD,poruchy učení a hlavně soustředění. První a druhou třídu prošel celkem dobře bez IVP díky učitelce která si k němu uměla najít cestu a přijala ho i s jeho chybami.Měl samé jedničky,pouze z čj dvojku kvůli psaní. Problém nastal ve 3 tř. Zacal nosit poznámky typu: neudělal ve škole,dodělá doma,neustále mu něco chybí,nedává pozor,vyrušuje. A na prvních třídních schůzkách mi bylo sděleno že mu z matiky,kterou měl vždy rád a uměl,vychází trojka. Můj překvapený výraz se slovy " PROSÍM ???" u paní učitelky vyvolalo úsměv na tváři a na můj dotaz "On něco neumí,nebo něco nedodělává?" mi odpověděla "No prostě je lajdák a neustále ruší třídu vydáváním zvuků".(Pozor,to je spec.pedagog.)Odcházela jsem z třídní schůzky jako zpráskaný pes,naštvaná na učitelku,ne na syna.Dlouho se mnou nebyla řeč až do chvíle kdy donesl z čj čtyřku , měli opisovat z tabule a syn napsal jen polovinu ve které měl dvě chyby. zbytek nestihnul.Po té jsme navštívili naši psycholožku abychom měli další posudek a navh na IVP. Ale před tím jsme jestě řešili tzv.tichou šikanu od synova nejlepšího kamaráda, na kterou jsem přišla úplně náhodou. Samozřejmě nenapadlo mě nic lepšího než své podezření napsat učitelce,která mi odepsala,že na to dohlédne,další poznámky: o agresi a rvaní se na chodbě a že je sprostý. Zjistila jsem že šikana pokračuje dál a při první návštěvě školy,mě přivítala učitelka s úsměvěm a slovy" Už se vám syn pochlubil,jaké píse dopisy a posílá ve třídě?Zabiju tě!"V mojí třídě žádná šikana není a že si to jen vymýšlí. Podotýkám,že při tomto sdělení okolo nás stál hlouček dětí i se synem, který kdyby mohl tak se vypaří jak pára. V tu chvíli věděl on i já,že učitelka ho nepodrží a nepomůže mu. následovala cesta za ředitelkou a následně i terapeutkou. Oznámila jsem to i v družině a zaplať bůh,že tam to vyřešili. to bylo poprvé co jsem uvažovala o změně skoly.Ta bezmocnost mě deptala a pláč syna taky.Překonali jsme to a po návštěvě ppp jsem i se zprávou zašla za učitelkou ale naše komunikace byla na bodu mrazu. Na dalších třídních schůzkách mi bylo sděleno že je vše vpořádku a kdybych se nezeptala tak IVP ani neuvidim. Následovaly další poznámky a další nedodělané a přesto známkované práce. Makali jsme doma každý den,počítání,násobilka,vyj.slova a další. To že si syn nikdy nic sam nezapsal snad nemusím ani zmiňovat a i přes žádost aby na to učitelka dohlédla,se nic nezměnilo. 4ekala jsem na vysvědčeni,měl dvě dvojky, a doufala jsem,že další rok budou mít jinou učitelku. Bohužel nemají. A opět nanovo,ještě se ani nerozkoukal a už mu něco chybí a zase něco chybí.Bodejť by nechybělo,když si nic nezapíše a nepamatuje si a nemá na něj kdo dohlédnout. Proboha snad toho nechci zase tolik!!! Poznámka"Stále nemá úkolníček!"CO JE TO ZA INTEGRACI??? Jaký individuální přístup??? odpověď zní"Nemohu se věnovat pouze jemu,mam tam víc takových dětí s problémy.Já to nechápu,proč tato skola integruje žáky se spec.potřebami,když integrace podle nich znamená snížení známky na vysvědčení a běhěm roku je ponechán sám sobě a utíká se do vlastního světa z kterého ho nikdo nevytáhne.Opět se chystám pro radu do ppp a zvažuju odchod na jinou školu. Děsím se druhého stupně,Kde si bude muset dělat poznámky a učit se z knih.Mějte se všichni a pevné nervy.
Předchozí