tak to je přesně jako bys popisovala našeho chlapečka... u něj se toto chování začalo projevovat začátkem září, kdy se po prázdninách vrátil do školky. Do té doby byl ve školce se starší sestrou, která je u nás doma mezi dětma "kápo".
Přijde mi, že jakoby se vymanil z jejího vlivu a najednou je z něj divoch, ale ve své podstatě hodný. Taky ublíží spíš tím, že skáče a do někoho žďuchne, točí se, pobíhá... stejný problém na angličtině, kam také začal chodit od září. Nevydrží se soustředit, max 5-10min. To samé na logopedii. Přijde mi jako by si najednou začal uvědomovat svou sobnost a zároveň zkouší co všechno si může dovolit. Testuje prostě hranice. Dřív neměl důvod. Dělal všechno, co ségra. Najednou ji nemá a neví. Doufám, že to přejde brzy. Já mám spíš problém abych se dokázala nějak vyrovnat s těmi informacemi, že "zlobí". To jsem nikdy neslýchala, spíše opak. Hodný, pozorný, milý...
Každopádně ve školce jsem řekla, že je potřeba mu jasně nastavit hranice a pak dodržovat. Že je to náročné, ale prostě nutné. Mám s tím teda potíže i doma, nejsem moc důsledná a pak je to u nás jak v blázinci. Takže možná začít doma, co?