konkrétněji-BGS ti staví ruku od začátku a zvedá prsty do výšky,to se už nedělá,dítě hraje vahou celé paže a ruka musí být až od ramene uvolněná,určité napětí je pouze v konečkáchprstů,s dítětem hraji "přetahovanou"a ono si pak trénuje pevné konečky prstů,pak je důležité mít skladbu podloženou textem,nejen že se podporuje fantazie a dítěti se lépe hraje,když ví o čem,ale pak sitaké přirozeně uvědomuje rytmický průběh,když budeš dítěti počítat prvá druhá...,tak ho to bude nudit a rytmicky ti stejně hrát nebude,ale když mu vymyslíš příběh,tak o to nejen baví,ale hraje i přirozeně rytmicky,to je asi ten rozdíl,o kterém se tu bavíme,že vy si představujete 45 min.drylování a cvičení,ale my si 45 min povídáme,vymýšlíme,hrajeme,tvoříme a to pak dítě je po 45-min smutné že už musí domů a doma toto vyžaduje i po rodičích a pokud je rodič ochotný se mu věnovat je to ideální,pokud to nejde,tak s nimi alespoň pracuji jen já a snažím se je pomalu navádět aby si tak i"hráli" doma