Přidat odpověď
a ještě k tomu času,o kterém tady pořád debatujeme,tak já s rodiči,potažmo s žáky ani neřešim jak dlouho vlastně doma mají cvičit,já jim vlastně řeknu,ať pracují tak jak jsme pracovali na hodině a oni sami pak přijdou,že to děti moc baví a že hráli hodinu a ani nevěděli,že to byla hodina,ale udělali kus práce,když se řídí mými radami,tak ani každý den hrát nemusejí,to neni nutný,ale pokud si k tomu chtějí sednout jen na 10 min,tak se ani správně nerozehrají a to je také hrozně důležité,to je jako když jdeš do posilovny a rovnou z mrazu jdeš posilovat,ani se nerozcvičíš,ta domácí práce má také svůj systém a smysl,ale pokud to dítě nikdo nenaučí,tak si skladby jen přehraje a to může mít hotové za 10 min,to ho ale nijak nerozvíjí,jsem vyloženě alergická na ten typ učitelů,kteří si uvaří kafe,sednou k žákovi,nechají ho to nějak zahrát,pak řeknou tady a tady byly chyby,tak to vem ještě jednou a bez chyb,tak je logicky dítě otrávené a znechucené a doma to už nechce ani otevřít,to je pro učitele strašně jednoduché,ale vysvětlit si proč tam ta chyba byla,jak ji vycvičit,jak jí případně předejít vyžaduje od učitele určitou energii a od žáka pak doma určitý čas
Předchozí