| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Liško chlupatá, jasně, souhlasím, já to tak myslela, ale špatně formulovala, myslela jsem výuku cizích jazyků na škole, já byla od mala vedená k němčině, na základce jsem měla soukromé hodiny, pak i angličtinu… Na konci základky se vše změnilo a najednou se ,,vše dohánělo,,
Rodičům jsem dnes vděčna za to, že mě k jazykům vedly, mám to v dnešní době mnohem jednodušší než například některé kamarádky z dětství, které k NJ nebo Aj přišly až na střední, tam se skoro nic nenaučily a následně vše doháněly v ,,dospělosti,, - některé ani nedohnaly

Karlo, ale to je to, já bych ho na golf také nedala, jen proto, že by chtěl …. On chtěl poměrně dlouho a vytrval, dokonce první půl rok hrál s klubovými ( zapůjčenými ) holemi…
Do té doby jsme nic neinvestovali … a také jsem si jako laik myslela, že je golf nákladná hra – v našem případě finančně není ( dostal grant ), je to náročné na čas…

Nechci, aby to vyznělo, že na co ukáže to má … byť ty možnosti zatím máme… naopak, co chce, to si musí zasloužit nebo pro to něco udělat…
Bag s holema dostal po půl roce a to k narozeninám – přál si ho a nic jiného …

A proč se ohrazuji? Protože mě vnímání dětí, kteří jsou v něčem jiné než ostatní vytáčí, nemám ráda stádovitost…

Má nejlepší kamarádka děti nedává do žádného kroužku, nemají žádné aktivity, proto ji nemám o nic méně ráda než někoho, kdo podporuje děti stejně jako já…
Řeknu svůj, leckdy odlišný názor, ale respektuji její rozhodnutí…

Já byla odpůrcem plavání kojenců – se synem jsem na plavčo nechodila, ve 4 letech jsem ho dala do plavecké školičky o letních prázdninách a během prvního dne se naučil plavat, kamarádka chodí se synem na plavání 2x týdně od narození, také je mu 6 a ještě plavat neumí…

Chci tím pouze říct, že škatulkování je k ničemu, většinou se jím pouze obhajuje vlastní postoj …
Každý většinou ,,jedeme,, dle svého uvážení a možností …

Předchozí