Přidat odpověď
Nečetla jsem všechno co ti níže radí.
1) šla bych se poradit se znalcem v oboru textilií( nejlépe soudní znalec ) mám konkrétní zkušenost s paní Marií Stejskalovou , Praha- Karlín. To proto, aby sis byla naprosto jistá, že to zvrtali v čistírně a zvolili nesprávný postup,( může být i chybně napsáno od výrobce jak prát )
V okamžiku, kdy tohle máš tak i když reklamaci zamítnou , tak se odvoláš proti nesprávně zamítnuté reklamaci. Mě tehdy stačilo, že jsem použila frázi o tom, že nesprávně postupovali při čištění a věta kterou oni použili při zamítání reklamace u mě se vůbec nevztahovala na můj výrobek.
Měla jsem tehdy v čistírně dva potahy na matrace a když mi je vrátili tak byly poloviční :) , no nakonec se domluvila čistírna s výrobcem a ten mi dal nové potahy na matrace, jelikož ty původní měl špatně označené, což se prokázalo a ž při tom čištění. ( škoda teda byla asi za 3 tis.)
Předchozí