Přidat odpověď
Máťo, také jsem se ve škole ptala, jak řeší děti, které jsou v určitém předmětu napřed. Většinou je to tak, že když dítě na začátku první třídy plynule čte, má zase zpoždění v jiném předmětu. Tím se učitel má řídit a dítě v hodině zaměstnávat tak, aby se jeho znalosti a dovednosti vyrovnaly. Nikoliv tedy potlačovat to, co už dítě umí.
Je mi jasné, že v mnohém se pravda ukáže až v praxi a někteří rodiče jsou z přístupu učitele rozčarováni.
Určitě bych požádala učitelku o soukromou konzultaci. Všechny své pochyby a obavy bys s ní měla řešit a nečekat až celá věc přeroste do rozměrů, které nebudeš schopna a ochotna strávit.
Na osobní konzultaci máš nárok i ve waldorfské školce a ve škole tomu není jinak.
Pokud nebude ani pak učitelka ochotná věnovat ti čas, zajdi rovnou za ředitelem. Ničeho se neobávej.
Držím ti palce a napiš, jak se věc vyvrbila.
Předchozí