Martino,
přesně tak, malý kolektiv a individuální přístup. Jen ještě pozor, pokud se v jedné malé třídě sejdou třeba čtyři děti s ADHD, může nastat skoro nezvládnutený stav.
Tohle už mám z osobní zkušenosti, měla jsem ve třídě 12 dětí a k totálnímu rozkladu třídy stačila kombinace 1 ADHD, 1 propadlík ze špatného sociálního prostředí se všemi dys- poruchami a 1 hyperaktivní (nesoustředěný, ale ADHD neměl)...ani paní ředitelka, která v té třídě učila vlastivědu a měla specializaci na první stupeň, tuhle trojku nezvládala
. Když měli svůj den, prostě to nešlo.
Na druhou stranu každý z nich zvlášť byl absolutně v pohodě, i dva se zvládnout dali. Tři už bylo prostě moc, v tomhle počtu to byla čtvrtina třídy a to na prostoru, kam se vešlo jen 8 lavic a můj stůl
.