Sojko, kam máš dát tvoji dceru ti neporadím, ale napíšu ti jak to bylo u nás.
Jeden syn se naučil číst ne šel do školy, druhý a na začátku 1.třídy. ovšem počítat uměli do několika tisíc, sčítat, odčítat, i do záporných čísel už asi ve 4 letech, hodiny např. uměli již před nástupem do školky (4 roky). Měli jsme obavy hlavně z toho, aby vydrželi nezlobit a soustředit se při vyučování, vzhledem k ADHD jsme nechtěli nějak významněji náročnou školu.... Nastoupili nakonec do nejbliší školy, nevím, zda byla nejlepší, ale rozhodně byla nejlepší z těch, které jsme při dni otevřených dveří navštívili. První a DRUHÁ TŘÍDA BYL TROŠKU PROBLÉM, nudili se a měli i problémy se spolužáky. ALE OBA KLUCI BYLI HODNĚ NEMOCNÍ, VE DRUHÉ TŘÍDĚ MĚLI MONONUKLEÓZU, TAKE BYLO PŘÍJEMNÉ, ŽE JSME TO všechno ZVLÁDALI DÁLKOVĚ. nicméně kluci se tam dost nudili, takže jsme je přihlásili do jazykové třídy, na naší ZŠ mnoho let tradiční od 3.ročníku. dostali se a konečně se přestali nudit, konečně nebyli jediní "šprti" ve třídě a konečně nebyli jediní, kteří vždycky všechno věděli. Konečně se na výzu objevily i jiné známky než 1. V páté třídě udělali zkoušky na gympl, kde jsou stále v "nadprůměru" jak prospěchem, tak i zanalostmi a schopnostmi. nemyslím si, že by patřili k mimořádně nadaným dětem, ale asi patří k dobrému nadprůměru.