Hilly ano. Montessori říká, že senzitivní fáze pro pořádek je navíc do cca. dvou let - trošku málo, ne?
A další fakt, který říkáš - když si to vezmu dle sebe, pokud bych měla opravdu velký nepořádek, nevím kde začít - a to stejné má menší dítko. Jak je toho moc, hůře se mu uklízí a organizuje, je toho na něj moc. Jinak navíc jde o Monte pomůcky, které se snad ani jinak použít nedají ( i když na táborák válečky zcela jistě
), a také by se jinak užívat neměly a tam je to dáno, vezmeš, pracuješ, uklidíš. Já osobně to beru dle činností - tedy maluji, domaluji, uklidím. Stavím bunkr, postavím, skončím - uklidím. Takže ani nejde tak o to, co k tomu vezme, ale zda je v jeho silách to potom roztřídit a vrátit. Ale tam jde spíše o to, že po ukončení činnosti ( jakékoliv ) by se měly věci vrátit na své původní místo. Těch faktorů a možností je tam samozřejmě více.