Přidat odpověď
Nechci polemizovat,nemám žádnou zkušenost. Jen poznamenám, že nám na kurzu přednášela ostřílená pedagožka s mnohaletou praxí na prvním stupni o hyperaktivitě a hypoaktivitě a povídala, že z jejího pohledu je horší ta hypoaktivita. Hyperaktivita je častější, víc se o ní ví a víc se s ní umí pracovat. Ona sama prý měla ve třídě hypoaktivní dítě a opravdu s tím nešlo nic dělat. Prý maminka povídala, o kolik dříve musí vstávat, aby se dítě vůbec stihlo vypravit přes všechno pomáhání a zjednodušování. Ve škole to dítko prý nemělo problém s učením jako takovým, bylo inteligentní, ale děsně pomalý, než si nalistovalo sešit, vytáhlo pero..., problém u něj byla i svačina, protože než si jí vyndalo z tašky, tak zvonilo. Nakonec prý mělo nějaký čas k sobě asistentku.
Předchozí