Evo, klobouk dolů a gratuluji, že si dobře ovládla angličtinu bez pomoci a bez podpory. To se skutečně hned tak nevidí. Na sebe bych to nevztahovala, za mě se učila ve škole jen ruština, k níž jsem měla a mám naprostý odpor, takže to bych posoudit nedokázala. Angličtinu jsem se učila až sama o své vůli a motivaci později. Jenže dnes se angličtina na základkách učí a bavíme se tu o tom, že se učí špatně a pomalu. Netvrdím vůbec, že je to chyba rodičů, chybu vidím v učitelce, v celém systému, ale kdyby všichni rodiče dovedli aspoň ocenit snahu, přemýšleli nad tím, věřím, že by se děcka pohnula dopředu rychleji. Takhle jsou vepředu ti, kteří jsou přirozeně chytří a ti, které rodiče k angličtině vedou třeba už delší dobu a jak k tomu přijdou, že se mají nudit, stagnovat, čekat a neotravovat?
Chodily byste do jazykovky, která má třídy 24 studentů velké? Já teda ne, čili systémová chyba. Pokud by ale bylo možné tuto třídu rozdělit na dvě skupiny dle pokročilosti, už by to bylo o něčem jiném. Čili ano, učitelka se vymlouvá, ale zkuste si učit nehomogenní třídu o 25 studentech a uvidíte samy, jak je to těžké