Přidat odpověď
a víš o čem to je?
1) o znalosti problému - pokud je ředitel dyslektik, nebo fyzik (učitel výtvarky, hudebky,...), který angličtinu přetrpěl a byl rád, že se jí prvždy zbavil, tak ho ani nenapadne, že by to šlo udělat, nepřemýšlí o tom a neslyší návrhy učitelů, považuje je za blbost
2) o ochotě - dá to víc práce při přípravě rozvrhu, sestavení učitelů do tříd, seskládání tříd tak, aby se mohly kombinovat na jazyky...
3) o penězích - musí být najednou 3 učitelé pro jednu třídu, a když má škola využití jen pro dva, tak najednou oba přijdou o část peněz, aby mohli vzít i třetího, zkrátí jim kvůli tomu úvazky, naberou člověka, za kterýho zase musí platit zdravotní a sociální pojištění---
4) ten učitel by tam byl třeba jen na pár hodin za týden, málo placených, kdo to bude dělat??? jako překladatel nebo v jazykovce si vydělá víc, školy mají málo učitelů angličtiny
ne žč by to vyřešit nešlo, ale ne všude jsou podmínky ane všude je i ta ochota
Předchozí