Přidat odpověď
Ještě dodatek:
"aby pomalejší nebyli s rychlejšími,staří s mladými,zdraví s postiženými"
Tak ty pomalejší s rychlejšími jsem ti zodpověděla v minulém příspěvku. Pokud jde o staré s mladými, dědeček mých dětí je nyní omezeně mobilní a potřebuje neustálou pomoc. Obě holky v tom fungují úžasně a děda si jejich pomoc nemůže vynachválit. Tolik k těmu oddělování starých od mladých - žijeme s dědou v jednom domě. A pokud jde o zdravé s postiženými - dcera chodí na klavír ke slepé učitelce, takže taky nikde žádná izolace a vyčleňování. Ostatně, jedna z mých dcer má sama poruchu učení, abych se tedy odkázala na nadpis.
Prostě moje děti mají v tý třídě určitý potřeby a pokud jim je škola nebude schopna naplnit, půjdou na takovou školu, která jim je naplní. Ostatně, to je stejnej postup, kterej u svých dětí používáš i ty, že.
Předchozí