Přidat odpověď
Co když prostě nebude jedničkář?
nešil.
Můj syn je cekem nadaný, ale samý nemá.Má velký přehled, o všechno se zajímá - např. teď to učitelka s úžasem říkala manželovi po jedné školní akci, ani na to ve škole neměla šanci v tom chaosu přijít, ře ví a umí, a druhá učitelka m una stejné akci zlepšila z dvojky na jedničku už uzavřenou známku, protože zjistila, že on v tom předmětu fakt ví kdeco, i daleko nad rámec stávajícího učiva, ale při standardním testu občas něco opomene. Jo, je troch ulajdák, ale jen trochu.
Víš čeho dosáhneš nadměrným bazírováním na známkách? Posunu cíle u syna v hlavě - přestane mu jít o vědení, o poznatky, ale o známky. To ve finále napáchý dost škody. Ono totiž učení se primárně kvůli známce a tím kvůli kabelovce dost poškodí jeho přístup ke studiu. Já bych prostě jen hlídala, aby se učil a prospěchově neklesl pod jistou hranici, třena aby neměl trojku.
Předchozí