Jeno, ono je to asi vsechno slozitejsi. Nejdulezitejsi je podle me praxe, praxe, praxe,.. I kdyz jak se rika, bez teorie neni praxe
. Nevim jak chodi vyuka na vysoke skole pro nizsi stupen, ale dost dobre znam napln vysoke skoly pro materinky. Jedna kamaradka delala stredni pro materinky a druha vysokou (Bc.). Maminky nadsene, ze maji vysokoskolsky vzdelanou ucitelku pro sve deti. A jaka je pravda? Stredoskolacka mela kazdy rok po cele 4 roky praxi, prosla si vsechny typy skolek. A vysokoskolacka, stedni skolu mela gymnazium, pak studovala 3 roky vysokou pro materinky a to klasicky jak na vysoke (takze cca 10 tydnu vyuky x 6 semestru), celkove navstivila pouze 2 bezne skolky. A co je tedy lepsi? At zijou vysoke skoly. Kdyby mi to nekdo umoznil, radeji bych si ke svemu vzdelani dostudovala vsechny mozne materialy k prvnimu stupni a udelala praxi v nekolika skolach ruzneho typu. Ja osobne jsem plne aprobovana pro stredni skoly a az kdyz jsem zacala ucit zacala jsem se vsechno ucit
. Vyukove materialy jsem vytvarela po nocich a mela jsem tridu plnou ucnovskych kluku s ruznyma poruchama, coz byl take orisek. Podle me je dulezite chtit. Je pravda, ze praxe je asi opravdu to nejdulezitejsi, ale nevim jestli zrovna tohle mi pedagogicka vysoka skola umozni. No snad budu mit jednou stesti a nekdo mi da sanci byt dobrou ucitelkou pro ty male tvorecky
.