Přidat odpověď
ale jo, náš kluk taky strašně rád kutí, vaří a něco vyrábí a to mě motivovalo hledat něco jiného než klasickou školku ( a taky nás do žádné státní do předškolského věku nevezmou, když jsem doma). Ale tohle mi najednou příjde takové smutné. Děti si nesmí hrát moc nahlas, aby nerušili druhé, házet s míčem si smí jen trochu a časově omezeně. Volno měli skutečně jen venku a to 2h a to tak že naprosto. Což se mi zase zdálo dost, páč už se tam tak poflakovali tu druhou hodinu a ani si nehráli. Bylo to jen jedno dopoledne, ale ani náznak k pospolitosti si za celou tu dobu nevybavím. Namísto motivace ke kopání si, třeba. Si děti na období stnovené učitelkou mohli sami hrát s míčem a ostatní mu to doho neměli šmatlat. Já bych je teda spíš měla k tomu, aby si hráli společně, motivovala bych je nějakou společnou hrou... . Ale možná to vidím zkresleně, možná je to vedením pí. učitelek nebo tohle bychom méli od Montessori čekat?
Předchozí