Prosím zkušenější "Aukrařky a Aukraře" o radu. V polovině srpna jsem na Aukru úspěšně vydražila předmět za cca 200 korun. Sama účet na A. nemám, šlo o partnerův - a o mou první dražbu. Prodejce uváděl, že do tří dnů po obdržení platby na účet zasílá zboží. Měli jsme doma dost práce a starostí a šlo o předmět zbytný, takže jsme si uvědomili, že jej stále nemáme, až cca za týden. Zkontrolovali jsme, zda odešla platba a řekli si, že dáme prodejci ještě pár dní čas. Když se ani po deseti dnech nic nedělo, došlo mi najednou, co se asi stalo. Partner účet naposledy využil před delší dobou a mezitím se přestěhoval. Adresu na Aukru sice změnil, ale pouze v sekci Osobní údaje, nikoli v sekci Adresa pro doručení. Ihned to napravil a vydal se na původní poštu. Bohužel se s balíčkem, vypraveným vskutku na starou adresu, těsně minul - byl již poslán zpět adresátovi. Tomu jsem hned napsala mail, omluvila se za zmatek a požádala jej, zda by balíček neposlal ještě jednou, že znovu uhradíme poštovné. Bohužel od něj od té doby nepřišla žádná reakce. Partner zastává postoj, že šlo o naši chybu a navíc jsme věc tolik nepotřebovali, tak máme zkrátka smůlu. Já bych to chtěla ještě nějak vykomunikovat. Ale jak, když na mail nereaguje? Hodnocení má jen kladná, nepřijde mi fér mu tam psát něco negativního, když šlo o naše pochybení, ale jak jej přimět ke komunikaci? Samozřejmě, že bez věci mohu žít
, jen se těžko shání a fakt bych ji využila...